Jeg elsker ispinde

ja så blev jeg frosset i Birthes tråd. Jeg har ikke været andre steder:-))

Hej Karen P Nu med mundkurv på:-(,

Vi har hen over en periode fået en del klager over din opførsel på KatteGalleri.dk.
Derfor har vi valgt at fryse din konto indtil: 24-05-2008 17:22:55

Vi håber du vil bruge pausen til at læse vores retningslinjer og genoverveje din adfærd på vores side.
Hvis det på trods af denne advarsel forsætter, bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.

At du er blevet frosset kan skyldes:

• Dårlig eller provokerende sprogbrug/opførsel.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at der er plads til alle og at folk generelt får en god oplevelse på KatteGalleri.dk. Det er i den forbindelse at vi har valgt at fryse din brugerkonto.

Vi håber hermed endnu engang at have gjort det helt klart at hjælpeadmins og deres handlinger ikke skal diskuteres eller kommenteres i forumet. Har man klager over hjælpeadmins og konkrete beviser for sine påstande skal man rette henvendelse til kontakt.

Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om frysning af din brugerkonto yderligere.

Vi gør opmærksom på at overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må lukke din konto.

Med venlig hilsen
KatteGalleri.dk - Admin

Nu skal du ikke misforstå mig, Karen.

Men på en eller anden paradoksal måde, så er det faktisk rigtig godt, at du bliver frosset. Din forseelse er en bagatel og du er en person, der hersker megen respekt omkring. Derfor vil det vække opsigt og det vil være medvirkende til at stadfæste, at det der foregår på KG lige nu, er helt ude af proportioner.

Men synd er det da, at du er frosset, sender lige et varmt knus til dig for at sige tingene, som de er. -HUG

Jamen søde jeg har det da fint nok med at blive frosset, og jeg havde selv øjnet chancen, for at nogle ville begynde at tænke, hvorfor det sker, derfor har sønnikes profil været inde og skrive at nej, jeg har kun været i den tråd, så de kan alle læse hvad jeg bliver frosset for. -høhø -høhø

Ja, jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen -engel

Måske vi skulle sørge for, at tråden er på forsiden…

Stakkels Karen. Du bliver lige vores allesammens Martyr -ked

Der SKAL altså ske noget derinde nu.

Det er altså underligt, at jeg ikke er blevet frosset - og jeg har jo også sendt mail til alle HA’erne i dag. Der er virkelig forskel på fisk…

Godt du kan svømme frit herinde Karen.

ja, det må du nok sige, jeg fornemmer også, at strømmen leder mig direkte ud i ishavet…

Pernille, var det ikke dig der skrev udkast til ny klage?

Nej, jeg skrev noget omkring oprørsnatten, men har ikke skrevet på noget siden. Jeg vil dog rigtig gerne skrive under på en ny klage, hvor de berømte screenshots er vedlagt.

Ok. Sidder og leder inde på det “hemmelige” sted, og kan ikke finde det. Har fundet det Mai skrev til annoncørerne, men synes også der blev skrevet udkast til en ny klage. Leder videre…

Jeg tror ikke de tør fryse dig May-Britt, men hovedsagen er at nu kan de alle se hvor lidt der skal til, det er bare en skam tråden er blevet skubbet så langt tilbage. -sorry

Ja, lad os nu lige hjælpe hinanden lidt med at holde tråden i gang.

Var det bedre -høhø

[smilie=hate-tunz.gif] yes. så kører vi [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg tror ikke de tør fryse dig May-Britt, men hovedsagen er at nu kan de alle se hvor lidt der skal til, det er bare en skam tråden er blevet skubbet så langt tilbage. -sorry[/quote:2uip1m4k]

Hvorfor skulle de ikke turde fryse mig? Jeg havde virkelig brug for at skrive, det jeg skrev i formiddags. Og det er da meget værre end det du og Lone skrev i aftes Karen. Jeg skriver jo direkte til HA’erne.

Jeg forstår slet ikke at der ikke er andre der er blevet frosset…

Aj, May-Britt, du er ikke sådan at fryse. Du er jo sådan en, som evner at skrive så alle får respekt for dig - for sulan, hvis de frøs dig, så brød helvede da løs…hmmm…tanke…gid de ville -høhø

Jeg tror ikke de tør fryse dig May-Britt, men hovedsagen er at nu kan de alle se hvor lidt der skal til, det er bare en skam tråden er blevet skubbet så langt tilbage. -sorry[/quote:12j08v7m]

Hvorfor skulle de ikke turde fryse mig? Jeg havde virkelig brug for at skrive, det jeg skrev i formiddags. Og det er da meget værre end det du og Lone skrev i aftes Karen. Jeg skriver jo direkte til HA’erne.[/quote:12j08v7m]

Ja men jeg har pisset dem godt og grundigt af, og de kan de ikke li. -høhø
Du er meget mere diplomatisk. Selv om det du skrev var værre. [smilie=hate-tunz.gif]

Ja det ville faktisk være rigtig godt hvis de turde gøre det, men det tør de ikke -høhø

Jeg kan godt følge dine tanker med “gid de ville” - men det er lige før nogen kan tro, at vi har iværksat tråden NETOP nu, hvor vi åbner for nye medlemmer. Hold da op et sammentræf. Jeg vil skynde mig at se om der er flere, jeg skal have inviteret :slight_smile: