Jeg elsker kattegale.dk!

Hej alle katte (og de mennesker der måske må kigge med).

Jeg vil gerne sige tak for et dejligt forum, hvor vi kan sprede gode ideer mellem vores mennesker.
Jeg vil gerne vise min taknemmelighed ved at sætte et par billeder id, som viser lidt om alle de ting, jeg som kat bruger kattegale.dk til:


Ofte læser jeg de mange gode tråde.


Så finder jeg ting jeg gerne vil eje: Mor denne her vil jeg gerne have… det kunne jo være mig der lå der! :bebe:


Men oftest kigger jeg på dejlige damer! Hende her nu min farvorit :inlove::inlove:
Vil du ikke giftes Tara, din skønne kalendermis?

Nu hvor Fnug, den pestilens, ikke kigger mig over skulderen, vil jeg specielt takke jer der anbefalede at mit menneske fik en ekstra kat… Og sætte et par blleder af hende ind også… jeg håber at I kan overleve spammen…

Når jeg bliver lidt træt, hjælper hun mig med at styre musen :thumbup:

Hun er bare ikke så god til det, for hun hellere bare sidde på den… -rulleøjne

Hun har bare en p***e irriterende tendens til at tage MIN soveplads :mad:

Nu vil jeg afslutte min tråd, for min mor kommer hjem fra katte-nus hos en abyssiner-dame i Otterup…

Nååhhh… hvor er dine missere skønne :inlove: :inlove: :inlove:

sikke nogen gode billeder, de er bare perfekte :wehuu:

Sikke en sød billedserie af smukke misser :love:

Ihh, hvor er det dejligt, når det viser sig, at også kattene har glæde af dette forum :slight_smile:

Kære Rie…
Tusind tak for dit kærlige indlæg.

Jeg bliver da helt varm om hjertet :inlove:
:wehuu:
Mange gode hilsner
Mona

Tusinde tak for nogle skønne billeder af smukke misser :wehuu:

Og teksten - den var da heller ikke til at stå for

Øhhh hvis det er min Nunuu du mener så er det altså en han kastrat :tihi:

Skøn billedserie af smuksakkerne :wehuu:

Ihh altså… det er altså også svært at skrive på sådan et lille tastatur med mine kraftige poter… Jeg mener selvfølgeligt Tara!

Tænkte nok det var Tara :tihi: - tasterne sidder jo så tæt ved hinanden så forstår skam godt at det er svært at ramme de rigtige :tihi:

Nej ad andre fyre!
Du skulle bare have lugtet til Rie da hun kom hjem fra katte-nus… der var en fertil hankat -what
Hun stinker, så nu må hun i bad… så kan det være jeg kan lide hende igen -engel

Altså jeg tænkte på om vi måske skulle være venner fordi jeg surfer altså også på kattegale når min mor ikke er ved putteren :slight_smile:

Hilsen Nunuu

Meget gerne! Har du også en yndlings-dame herinde? -love

Damer øhhhh hvad skal man bruge dem til :?

Men jeg :ups: kan nu godt lide Tykke Berta :wehuu:

Man bruger mest damer til at kigge på, tror jeg - de er jo en fryd for øjet :inlove:

Tykke Berta er også skøn - men ret ung på de fleste af billederne -høhø

årh nogen dejlige billeder :love:

[quote=RF;105858]Man bruger mest damer til at kigge på, tror jeg - de er jo en fryd for øjet :inlove:

Tykke Berta er også skøn - men ret ung på de fleste af billederne -høhø[/quote]

Jooo men jeg er heller ikke så gammel - ikke engang 2 år endnu - og jeg har hørt at pigerne gerne må være yngre.

Ja og så havde du jo sat dig på Tara så hende turde jeg ikke nævne - har forøvrig hørt at hun godt kan slå en proper næve såååååå :S

Jeg er ikke engang 1 år og 1 måned, men en kat på 10 uger er alligevel for ung… jeg tror jeg er til ældre damer mest :wehuu:

Og hvis hun slår, så slår jeg bare igen, og jeg er størst! :rock:
Men hvis nu hun vil lege lidt slåskamp med mig, kunne det også være ret romantisk :inlove::inlove:

-wehuu

Dejlig billedserie…