Jeg elsker kattegale.dk!

[quote=RF;105866]Jeg er ikke engang 1 år og 1 måned, men en kat på 10 uger er alligevel for ung… jeg tror jeg er til ældre damer mest :wehuu:

Og hvis hun slår, så slår jeg bare igen, og jeg er størst! :rock:
Men hvis nu hun vil lege lidt slåskamp med mig, kunne det også være ret romantisk :inlove::inlove:[/quote]

Joo men sød er hun nu :wehuu: og jeg kigger kun

Hilsen
Nunuu

Hej dreeeenge…

Jeg har haft en travl dag igen i dag så ingen kattegale til mig:thumbdown:
Det er hårdt arbejde at forsøge at overtage verdensherredømmet hver dag! Jeg var tæt på i dag men i morgen lykkes det:ok:

Her er lidt at savle over indtil da - når jeg først overtager verdensherredømmet, så vælter jeg Omaba eller hvad det er han hedder ham der amerikaneren. Som amerikansk Skovkat må jeg være selvskreven som præsident! - og så skal jeg jo bruge et par tjenere til at holde det hvide hus rent… jeg modtager gerne stillingsopslag med CV på forhånd, da det kun er et spørgsmål om tid, hvornår USA tager MIG i ed!:ok:

ihhh se lige det blik - hende må du altså godt få for jeg bliver helt bange og desuden kan jeg altså ikke finde ud af at gøre rent :ked:

Hilsen
Nunuu

Nunuu - jeg finder dit et andet job - kan du smide uønskede hunde ud?
Eventuelt sammen med Tip?

MVH Tara - snarlig præsident

[quote=lenschow;105899]Nunuu - jeg finder dit et andet job - kan du smide uønskede hunde ud?
Eventuelt sammen med Tip?

MVH Tara - snarlig præsident[/quote]

Fru øh snarlig Præsident Tara
Nej nej -what jeg er alt for fredelig til det :smiley: Måske kunne jeg blive mundskænk - jeg er nemlig god til at spise :slight_smile:

Ærbødigst Nunuu

Hvor er de bare dejlige :wehuu:

[quote=lenschow;105887]
jeg modtager gerne stillingsopslag med CV på forhånd, da det kun er et spørgsmål om tid, hvornår USA tager MIG i ed!:ok:[/quote]

Den nuværende præsident har krøller, så mon ikke også en langhåret præsident ville gå? -høhø
NÅR du bliver præsident meget snarligt, vil jeg gerne være din boyguard og personlige vasker!

CV:
Jeg kan banke Fnug.
Fremmede er bange for mig.
Jeg kan se skummel ud.
Jeg har store og farlige tænder.
Jeg er god til at vaske Fnug og mig selv og mennesker omkring mig.

Åhhh sikken skøn tråd med deeeejligt billeder ;D

Det er nu meget rart at vore misser ikke keder sig når de er alene hjemme :)…Så længe de ikke begynder at købe katteting over nette -høhø

-LOL-LOLman ville nok undre sig, hvis der pludselig kommer pakker der indeholder nye dyre kattemiljø fra Katten nr. 1 og nullerputsenge fra Brita osv… -LOL-LOL

Åååh, en skøn billedserie, med fantastisk tekst. -wehuu -wehuu -wehuu

:wehu:

Sikke da en herlig, skøn, vidunderlig, skør tråd med dejlige billeder - og et lille indblik i, hvad kattene laver når de er alene hjemme.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

:wehuu::wehuu: Super skøn tråd. Og skønne missere

I er hermed begge to ansat!

MVH Tara

Super dejlig billed serie af dejlige misser.

Hvor er det en dejlig billedserie.
hilsen Lisbeth

Sikke en dejlig fotoserie og sikke nogle skønne katte :inlove:

[quote=lenschow;105887]Hej dreeeenge…

Jeg har haft en travl dag igen i dag så ingen kattegale til mig:thumbdown:
Det er hårdt arbejde at forsøge at overtage verdensherredømmet hver dag! Jeg var tæt på i dag men i morgen lykkes det:ok:

Her er lidt at savle over indtil da - når jeg først overtager verdensherredømmet, så vælter jeg Omaba eller hvad det er han hedder ham der amerikaneren. Som amerikansk Skovkat må jeg være selvskreven som præsident! - og så skal jeg jo bruge et par tjenere til at holde det hvide hus rent… jeg modtager gerne stillingsopslag med CV på forhånd, da det kun er et spørgsmål om tid, hvornår USA tager MIG i ed!:ok:[/quote]

Fine…fine missekat.
Du kan regne med vores stemmer -
uanset hvornår du stiller op :inlove:

Kærlige tanker
:hjerte:
Karla + Anders Lund Madsen + Mozart + Findus +
Kai + Mette-pige og Cykelmyggen.
Og vores mor