Jeg elsker mit vindue og nye seng

Ja jeg forundres næsten ikke længere over vores lille mis. For uanset hvad nyt der introduceres af underlige ting, ja så ser hun uanede muligheder i deres anvendelse :playkitty1: selvfølgelig udelukkende til hendes fordel. Selvom hun jo er begrænset i hendes udendørsliv, så skal ethvert nyt potentielt opholdssted sandelig ikke ligge ubrugt hen :coool: og slet ikke når det viser sig, at være det pt. højeste punkt, som hun kan ligge på. Hun er en mis der ikke helmer, hvis der er mulighed for, at komme længere ud og højere op end det hidtil tilbudte :ok:

Jeg har selv fundet den! Ergo er den helt MIN egen, og jeg deler den ikke med andre :muhaha:

Jeg er altså svært glad for min helt egen nyopdagede seng! :rock:

Men altså. Smut nu med det kamera. Det er ved, at blive lidt trættende.:rulleøjne:

Nææh SE lige! Meget spændende område med stort potentiale, jeg lige fandt her :fin: Måske man kan ligge i fred herinde :gruble:

Arrrgh men altså - det er bare ikke i orden det der! Det tangerer jo ren stalking af lille mig. Smut nu med det der dumme kamera. :fotograf:

Jaaa, hvem siger måske, at et vindue ikke kan anvendes på flere måder end blot, at sidde lodret og kede sig i en husmur? Det her mit, og bliver en del af min helt egen private overdækkede terrasse med kattesikret udeadgang. Min nye dejlige seng??? Arrh men det er da bare Webergrillens “overfrakke”, der lå og flød ovenpå MIT vindue. :høhø:

Således tog hun lynhurtigt, på helt naturlig Bina vis :playkitty1:nogle brugte vinduer vi købte til en meget billig penge (som skal have en nedslibning og efterfølgende oliering), i brug som hendes helt egen nye private sommerresidens. Vinduer er potentielt langt bedre i vandret tilstand, end de er på almindelig keeedelig lodret vis, indbygget i en husmur :høhø: Derudover har hun frit udsyn til plejemissens residens overfor på reposen, og der holdes øje, det er der ingen tvivl om. Hun har tilbragt og tilbringer stadigvæk timevis på de vinduer, altså sålænge der ikke arbejdes på dem af manden. Alle andre steder som hun før har brugt, er i dag efter damens udsagn, fuldstændig ubrugelige :thumbdown: :klapper:

Hun er simpelthen en utrolig mis, med en fantastisk tilgang til livet. Hun er konstant , især når der sker noget nyt og hun elsker, at udforske nye ting :hjerte:

En rigtig livsnyder, er hun. Kan få det bedste ud af alting. Dejligt :thumbup: & så er hun oven i købet, køn mens hun gør det :wehuu:

Tak for endnu et afsnit i Bina’s Føljeton :wink:

Selvfølgelig har I købt dem kun for hendes skyld! :tihi:

Skøn serie med herlig tekst. :ok:

Der mangler vist aldrig underholdning med en skælmsk kat som Bina:hjerte:. :smiley:

Hun er smuk og dejlig:hjerte: Og tak for underholdende godnat-historie:-)

Tak for en dejlig historie! Bina er en af de katte, man helt forelsker sig i, selvom man aldrig har oplevet hende “live” :hjerte:. Og smuk er hun også…

Hvor hun hygger sig! :slight_smile: :hjerte:

Tak Ea, ja hun er både en super livsnyder, og en rigtig krudtugle, hun lader ALDRIG en potentiel spændende oplevelse gå hendes næse og poter forbi. Hun er overalt, når blot en enkelt ny ting kommer ind på hendes område, eller blot et møbel flyttes rundt på. Så er hun klar til, at inspicere genstanden :høhø:, og undersøge om dens nye placering eventuelt kan anvendes til hendes fordel :slem:

Selv tak Carina. Ja det er efterhånden en ren Bina Føljeton :tihi: Jeg elsker hendes påfund og sjove tosserier, og hvem bedre end alle Jer herinde, at dele dem med? Havde godt nok aldrig troet, at den lille pelsbold, skulle berige mit liv på den måde hun har gjort, både det, at hun er i vores liv, men havde godt nok ikke regnet med, at jeg i dag ville sidde og dele billeder og historier om hende på, et dejligt forum som det her :slight_smile:

Du har helt ret Marie :slight_smile: De er udelukkende købt og slæbt ind for hendes skyld. De er tunge skulle jeg hilse og sige. Synes egentlig vi er for gamle til, at slæbe rundt på den slags. Men pyt, når de en dag sidder keedeligt lodret fast i siderne på terrassen, så får både Bina og vi (efter min mening) endnu større glæde af dem :juhu:

Tak Finn :slight_smile: Ja hun står for timevis af underholdning her i huset, finder konstant på nye fjollerier, som vi griner af. Altså vi må jo selvfølgelig ikke grine åbenlyst ad hende, kommer jeg/vi til det, så er fanden løs i Laksegade - tro mig, så får vi omgående “blikket” - skal du være fræk? Jamen så kommer jeg helt hen og kigger meget intenst på dig - og stopper du ikke det fjollede grin, så kan du nemt lige få et lille poteklap kan du :klapper:

Tak Trine :slight_smile: Jeg nyder jo altid selv beretningerne om alle misserne der er herinde, og forsøger selv så godt jeg kan, at give blot en lille del tilbage :hjerte:

Selv tak Isabella :slight_smile: Glæder mig, at andre også falder for hendes personlighed :slight_smile: Jeg er jo personligt selv helt væk i dine missere :smelter: selvom jeg heller ikke har oplevet dem “live”.

Ja - man må aldrig glemme hyggen - det sørger Bina i den grad for, det er der ingen tvivl om :høhø:

Hvor ser skønheden dog bare ud til at nyde livet :wehuu:

Tak Lykke :slight_smile: Ja hun nyder også efter min mening livet i fulde drag :coool: Jeg/vi forsøger i hvert fald at gøre vores til, at hun har det godt, og enhver ny ting hun finder interessant, at hygge sig med, glæder jeg mig faktisk over (så længe det er sikkert og ufarligt), for hun er en ret aktiv lille mis, der i den grad udforsker sine omgivelser hele tiden, og så længe vi ikke kan tilbyde hende en legekammerat, eller et totalt katte sikkert frit udeliv, så glæder det mig blot, at hun selv tager alt i brug her i hjemmet, og laver sine helt egne tosserier med dem. Tror ikke hun overhovedet skænker den slags en tanke - hun lever bare livet - men for pokker jeg kunne godt tænke mig en dag, at se hende folde sig ud, fuldstændig fri af sele og line. Jeg er sikker på hun ville elske det endnu højere end blot vores daglige gåture, og begrænsningerne på terrassen.

Det kan jeg godt forstå du gør - både at du glæder dig over hendes tossede brug af altid og at du håber hun en dag kan få frit udeliv.

Vi nyder også at Nysgerrige Nobby kaster sig rundt i de muligheder der nu er her på vores 34kvm + 11kvm terrasse - for det er sq ikke meget plads, og ja, han er jo også alene for nu. Men senere skal han nok blive lukket sammen med nogle han kan gå og småbrokke sig over :muhaha: Og det med udelivet - det er fantastisk til dem! Nobby er blevet en helt aktiv kat efter han er begyndt at kunne komme ud! Så jeg krydser fingre for at Bina også får muligheden engang… Hun vil elske det :slight_smile:

EDIT: Men jeg er nu os sikker på hun kommer til at elske bare at kunne være på terrassen frit - der er der jo rig mulighed for masser af vind i pelsen og at fange masser af flyvende ting om aftenen :smiley: