Jeg er bare SÅ glad - og taknemlig - og vil så gerne dele det med Jer!

Jeg er et meget glad lille menneske, så jeg vil bare så gerne dele min glæde med Jer :ups::hjertehop:

Jeg synes det går så godt med Isabella som enehersker! Hun er en drøm, min drøm :hjerte:
Hun er så stille og rolig, artig, nuttet, men samtidig tilpas pågående og opmærksomhedskrævende :hjertehop:

Hun kom ind til mig kl. 05.30 i morges, da jeg ikke kunne sove. Jeg kaldte dog på hende, for det kunne jo måske være, at hun heller ikke kunne sove mere :ups: Hun puttede sig heeelt opad mig og mit hovede hvilede på bagsiden af hendes :hjerte: Hun elsker at putte, og hun har hygget med mig i formiddag i vores seng :smiley:

Hun virker nu faktisk glad og tilfreds. Hun holder selv sin pels, nyder opmærksomheden og kræver den også gerne :tihi: Hun nyder mine gæster, fordi de jo også har hænder, som kan klø og en favn, som kan ligges i :slight_smile: Hun ælter faktisk ud i luften, hvis ikke liiige hun mener hun skal voldælte mit stakkels tæppe :høhø: Hun viser ikke synlige tegn på savn (jeg kan jo ikke læse tanker men… Hun virker glad for at få alt opmærksomheden :rock:)
Når jeg sidder i sofaen vil hun rigtig gerne sidde oppe ved mig i min favn, som en lille pelsbaby :wehuu: Så kan jeg kysse, nusse og kramme hende :hjerte: Jeg stoler 110% på hende når jeg går hjemmefra, og jeg frygter ikke længere at komme hjem, nu glæder jeg mig i stedet til at skulle kysse på hende igen :høhø: Hun er en bestemt dame, som gerne fortæller mig, hvordan hun synes tingene burde foregå her (hvilket inkludere vådmad på kommando :p). Men det meste af tiden er hun nu mest rolig og vidunderlig :hjerte:

Dog er jeg helt overbevist om, at det var meningen, at Eleanor skulle bo hos mig i de to måneder! Hvis ikke hun var kommet var jeg gået glip af en vigtig erfaring. Jeg havde aldrig mødt den dejlige hengivne og kærlige bimsetrold, og desuden var Isabella aldrig kommet ind i mit liv! Der er en mening med alt, det tror jeg virkelig inderligt og fast på! Det er ikke altid den er til at se før efter, at man har lært og gjort en vigtig erfaring… Det gjorde ondt at sige farvel til Eleanor, men hendes rigtige familie er den hun bor hos nu! Jeg er bare glad for, at jeg fik sagt hold, før vi begge blev påvirket af min stress og angst, samt den frustration det gav mig, at jeg ikke kunne håndtere hendes killingeadfærd. Jeg ved nu med sikkerhed, at jeg på ingen måde er killingemenneske, og dét er da en god erfaring og viden…! Så jeg er yderst taknemlig for mit møde med Eleanor, hun har lært mig rigtig meget om mine egne begrænsninger ift. det at have kat :tak:

Så tak for de her to måneder Eleanor :hjerte: Håber du får det fantastisk i din familie, og kan give dem nogle grå hår sammen med din lillesøster Fine :høhø: Du er en lækker kat, vi passede bare ikke sammen, du har brug for mere plads, og skal være sammen med mennesker, som ikke bliver stresset over dine kunster! Du er lidt som Emil, du mener det så godt, men det har ofte end med at blive opfattet anderledes af mig… Du er en dejlig sjæl, og du ønskes kun det bedste i din fremtid :love2:

En af mine grunde til at adoptere hos en opdrætter var netop garantien for, at skulle der ske noget eller kemien ikke var der, så måtte hun komme tilbage igen :slight_smile: Det er sådan en rar sikkerhed, og jeg sætter utrolig meget pris på den :thumbup: