Jeg er bare så ked af det ligenu

Sidst jeg var oppe og vaske katte sammen med Anika havde jeg alt mit udstyr med… inkl min føntørrer som er en af de rigtig gode - desværre en af dem der koster over 6000,-

Jeg troede at PP havde taget den op fra bilen da jeg så den ikke lå i bilen mere, men ak - det har han ikke… den er væk :cry: :cry: :cry: :cry:

hvordan den er forsvundet fra bilen aner jeg ikke - men væk er den. Bilen må jo have været ulåst på et tidspunkt - jeg ved det ikke. Jeg er bare SÅ ulykkelig.

Det betyder at jeg ikke kan vaske kattene til udstillingen der kommer her om 14 dage for jeg vil ikke kunne tørre dem - jeg kan ikke nå at få en tilsvarende tørrer hjem inden. Det tog over 4 uger sidst. Så jeg bliver endnu engang nødt til at melde fra :cry:

Jeg var bare SÅ glad for den føntørrer - for den er super fed - jeg er SÅ ked af at den er væk… jeg ved godt at det er fjollet at tude over døde ting, men den er ikke sådan lige at få igen og jeg var så glad for den :cry: :cry: :cry:

Hvor er det ærgerligt…utroligt at folk ikke kan holde fingrene for sig selv :frowning:

Hvad var det for en tørrer?

Jeg bestilte min hjem fra England - det tog 3 dage, så var den her.

[QUOTE=Gitte;190210]Hvor er det ærgerligt…utroligt at folk ikke kan holde fingrene for sog selv :frowning:

Hvad var det for en tørrer?

Jeg bestilte min hjem fra England - det tog 3 dage, så var den her.[/QUOTE]

en supajet extra - jeg har kun fundet dem i sverige men hvis der er nogen andre steder der har dem billiger eller hurtigere - så er jeg all ears… for det er make or break for udstillingen :cry:

Jeg ved ikke om de har den - men prøv http://www.groomers-online.com/

Jeg købte min Vivoq der. Jeg fik den til halv pris af, hvad den koster herhjemme.

Tadaaah - her er den til halv pris

Prøv her: Home - Diamond Edge

Der var Gitte hurtigere end mig :wink:

Hej Regitze,

Prøv at kigge her http://www.skøde-hunden.dk/blower.html hun forhandler blowere af egen produktion. Og så koster de ikke engang lige så meget.

Man er velkommen til at komme forbi og få en demo af dem hos hende og så er hver eneste der bliver bestilt og købt kommet lige fra fabrikken og så til den pris :smiley:

[QUOTE=Sabrecats;190220]Hej Regitze,

Prøv at kigge her http://www.skøde-hunden.dk/blower.html hun forhandler blowere af egen produktion. Og så koster de ikke engang lige så meget.

Man er velkommen til at komme forbi og få en demo af dem hos hende og så er hver eneste der bliver bestilt og købt kommet lige fra fabrikken og så til den pris :D[/QUOTE]

kunne være man skulle prøve - hvor bor hun henne af ? lidt uhøfligt at ringe kl 8 på en søndag fordi man er ivrig :slight_smile:

Hun bor på Amager :)…og snart er klokken 9 så kan du godt tillade dig at ringe :smiley:

Kan du ikke få ann-dorit til at komme og hjælpe dig? Jeg mener at have hørt noget om at folk har gjort brug af hende før?

Ellers kender du så ikke nogen du vil kunne låne af? Det er da skide synd hvis du super gerne vil med :frowning:

Øvs hvor træls :frowning:

Du får lige lidt sympati-vræl herfra…

:skrige::cry:-grrrierdumme:knotten:

[QUOTE=Gry Gressbakken;190284]Kan du ikke få ann-dorit til at komme og hjælpe dig? Jeg mener at have hørt noget om at folk har gjort brug af hende før?

Ellers kender du så ikke nogen du vil kunne låne af? Det er da skide synd hvis du super gerne vil med :([/QUOTE]

problemnet er ikke så meget at jeg ikke kan vaske, men at jeg pludselig står uden mit udstyr, og jeg kan dårligt tage Ann Dorrits da hun skal bruge det selv…

men hvis der er nogen af jer der ligger inde med en virkelig kraftig blow-dryer jeg kan låne torsdag til lørdag op til MCO showet vil jeg da være jer evigt taknemmelig :slight_smile:

Endnu…engang glædes jeg over; hvor hjælpsomme mange er her på Kattegale…

De er en :gave: til forummet…

De leder og søger “i gamle bøger” og finder svaret.

Århh æv gitze :frowning: Hvordan kan sån et monstrum bare sån forsvinde!? -what
Kan man ikke bare bruge en alm føntørrer :?
Jeg har verdens bedste føntørrer med både kold og varm luft og forskellige niveauer - den er du i al fald velkommen til at låne :smiley:

Og den står ikke et eller andet sted ved Anika stadigvæk? :sshh:

Årh er så ked af det på dine vegne Gitze… Ved hvor glad du var for den. Hvis du finder en og har brug for en hånd til kattevask må du endelig sige til… hvad med det link hvor du kunne få en til halv pris ?
Fik det helt skidt i morges da du ringede, du lød så knust. Havde bare sådan lyst til at give dig en -kramer

Justice -Nej desværre den står ikke her. Både Gitze og jeg kna huske vi havde problemer med at få den til at være i bilen igen da hun skulle hjem . Og vi bor så småt og den er så stor, så den ville ikke være til at overse herhjemme .

:knuser:KÆMPE KRAM :knuser:
Hvor er det bare ufatteligt at man ike kan have sine ting i fred, man bliver SÅ hissig:doh::fuck::prut:
Jeg håber at du finder en blæser du kan låne ellers har jeg en alm føntørre jeg gerne stiller til rådighed.

Hold øje med om der kommer sådan een til salg i dba.dk

Det kan jo være at tyven sælger den derigennem.

[quote=Battlestar;190376]problemnet er ikke så meget at jeg ikke kan vaske, men at jeg pludselig står uden mit udstyr, og jeg kan dårligt tage Ann Dorrits da hun skal bruge det selv…

men hvis der er nogen af jer der ligger inde med en virkelig kraftig blow-dryer jeg kan låne torsdag til lørdag op til MCO showet vil jeg da være jer evigt taknemmelig :)[/quote]

Du må gerne låne min…men du bliver nødt til selv at hente og aflevere. :slight_smile: Det er sådan en fætter, som man bliver stærkt afhængig af.:rock: