Jeg er bare sååååååå stolt af mig selv

Jeg er lige kommet hjem, efter en lille køretur på mc.

jeg skulle ud og køre mørkekørsel her til aften - og hvad skete der?? Joo det begyndte at regne -what -blåblå -øøøvvvs

Jeg kan mærke, at mine køreegenskaber er blevet forbedret en hel del og det er jeg dælen dytteme glad for, for det var godtnok ikke nemt at se det hele, når regnen drypper, og visiret er fugtigt :frowning:

Men jeg gjorde det -weee Jeg er bare såååååååååååååååå stolt…

i morgen skal jeg på motorvej - og det bliver desværre i myldertraffik (omkring 16.30) og hvad værre er, så er jeg lidt bange for, at det bliver i regnvejr IGEN.

De gange jeg har været ude at køre, har det regnet [smilie=hate-boid.gif] AAAARRRRGGGGHHHH det er sååå træls, men jeg er (forhåbentligt 7-9-13) snart færdig og hold da op hvor jeg glæder mig. Så skal jeg RIGTIG til at lære at køre mc…

Jaaa det var lige en praletråd - jeg ved det godt, men jeg er dælme så stolt kan I tro -høhø -engel -thumbs [bigloony] :smiley:

Du ser dælme sej ud min tøs:-))
Vær nu forsigtig, du har stærke kræfter under dig.

Tak skal du have [bigloony]

Tro mig - jeg er forsigtig… Jeg har været i jorden (for 1½ uge siden) og det vil jeg bestemt ikke prøve igen -thumbs

Jeg ELSKER den mc jeg sidder på (på billedet) og jeg har fået lov til at køre den lige så meget jeg vil, når kortet er i hus, så du kan tro jeg glæder mig meget -engel -høhø

Huha, kan godt forstå, du er stolt! Det er godt nok ikke nemt at køre i regnvejr. -what
Har godt nok “kun” cyklet på cykel i regnvejr, men det er fan**me også svært med briller på. -what

Jeg kan bestemt godt forstå, at du er stolt af dig selv Annette. Det har du helt sikkert også grund til at være -thumbs

Weeee, du er ski en sej dame… -love

puha, jeg ture ikke køre på sådan en…

-thumbs Super Anette, det er bare godt gået - har lidt ondt af dig hvis du skal på motorvejen i mylder og regn, så håber det stopper da der regner her ved mig og har gjort det i et par timer nu.

Held og lykke med kørslen og pas på dig selv

MVH
Gitte

Kan godt forstå du er stolt. :smiley:
Regnvejr gider jeg heller ikke, og især ikke hvis det er mørkt og visiret laver flimmer. Jeg har nogle handsker med ruskind på håndled og et par fingre, det bruger jeg til at lege vinduesvisker. Men det er godt nok ikke sjovt at køre i regnvejr OG mørke. Måtte engang køre med visiret åbent for jeg kunne INTET se ellers, vejbelysningen var der intet af og jeg missede også en afkørsel og var sgu ved at fare vild. Det var lige før jeg satte den og tomlede hjem :smiley:
Håber vejret arter sig på dine ture -jegkrydser

Taaaak skal I have [bigloony] -kramer

Denise - mine handsker har ikke ruskind DESVÆRRE, for jeg kunne i den grad godt have brugt det i går, men det må komme på min ønskeliste -shhhh
Kan godt forstå du havde lyst til at tomle den hjem… DET ville jeg sikkert også have tænkt -høhø

Gitte - det regner ikke lige nu, men det har da dryppet en del gange her i Aalborg, meeeen mon ikke jeg kan få lov til at være lidt heldig bare engang imellem??

Dygtig Annette… -thumbs jeg fatter bare ikke at du tør… -uh

Min mand har ikke mindre end to motorcykler og så da gerne at jeg ville køre den ene, meeeennnn jeg foretrækker altså -bil -sorry

Nå men min skræk skal ikke ødelægge din glæde -øøøvvvs så well done girl…way to go… -hop

Kan foreslå dig nogle af de kurser der er i at forbedre køreegenskaber (afholdes typisk på jyllandsringen, dem jeg kender til)
Min mor og en af mine kammerater har begge været meget glade for at tage dem, og føler sig mere trygge og at deres køreegenskaber er væsentligt forbedrede efter det
(hihi, min far er tit instruktor der, skulle du tage på et og er en af instrukterne en 180 cm høj kraftigt/rundt mand med sølvgråt fuldskæg, på en sølvgrå FJR, så er det min daddy. :smiley:

hejsa annette din smækre biker chick

du har altmulig grund til at være stolt af dig, er så glad fordi det bare kører for dig og at du kun ka se tilbage på dit lille uheld med et smil og en erfaring rigere.
det er helt sikkert noget røv at kører mc om aftenen og især i regnvejr, jeg hader det selv .
der findes et hav af hjelme som ikke dugger, jeg har selv en kawasaki hjelm som er udviklet specielt til kawasaki af hjc, den er stort set støjfri og jeg har aldrig haft dugget visir el lign, det er helt klart den bedste hjelm jeg nogensinde har haft, den er så osse i den dyre ende, købsprisen for 1½ år siden var 3700 kr, men de penge er givet godt ud.
som jeg før har sagt til dig er en ordentlig hjelm alfa og omega, man har kun et hovedet og det skal beskyttet 100%