Jeg er blevet bedt om at linke en tråde herind

Hejsa
Karina H
Har bedt mig smide en link herinde, da hun ikke selv kan komme ind på siden

Det er godt nok en grim historie som igen viser at man skal passe godt på med de venskaber man knytter på nettet. Alt der blinker er ikke altid ægte guld.

ja det er en meget grim historie
og der er mange der er ramt

Ja jeg kan forestille mig at der nok sidder et par stykker herinde, der skulle advares om de omtalte personer,så de ikke kommer ligeså galt afsted
man kan jo ikke se folk længere end til tænderne, og de kan være forlorne

ja nu fik jeg tygget mig igennem det hele…
har jeg forstået rigtig at den kvinde kunne være veninde med CK ?

det er godt nok uhyggeligt …

ja hun er veninde med ck
hun hjælper ck med at få katte og hente katte

Hmmm Ja med den slags venner, hvem behøver så fjender

Jeg har svært ved at finde hoved og hale i den laaaange tråd.
Er det hende fra kattenes Paradis der tales om?

Nej det er hende hvis Katte blev afhentet , jeg kan ikke nævne navne da det måske betegnes som udhængning , men jeg kan smide en link herfra siden der omtaler samme person

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=1448&highlight=mit+bes�g+hos+lone

jo det er fra kattenes paradis

Jep - det er den samme

Og på KG har hun flere profiler: bl.a. freja -tihi og kærestens navn.
(Der er billede af Bengalen i profilerne).

Hun har trods løfte om ikke at anskaffe flere dyr, efter turen i sommer bl.a. fået en Bengal og opkøber også hvalpe og hunde til avl og formidling.

Mega

Ja desværrer var det også det jeg frygtede, hendes egen profil på KG har ikke været aktiv længe, hun bruger mandens,denne kvinde er ondskaben selv , hun taler godt for sig, og kan lokke folk til næsten det umulige, for nogen er det dyre lærepenge,men at bruge en kun 18årig dreng , er under lavmål han kan nu hænge på deres gæld,og M søn har sikker betalt for andre af deres goder, desværrer bliver alt dette her først lagt frem nu, og det fordi det er hendes venner det har ramt denne gang ,hvis folk havde været ærlige omkring hendes person, fra begyndelsen, så var det ikke nået så langt

Så vidt jeg kan se er drengen 26 :?

undskyld men min bemærkning er fra en lukket gruppe, og der omtales en 18 årig dreng

Den forstår jeg ikke lige :?
Dine bemærkninger er fra en lukket gruppe :?

Hun skriver jo selv i tråden han er 26 …

Ja tænkte det nok. At fjerne hendes katte dengang var som at tisse i bukserne. Alle vidste hun ville anskaffe sig dyr, såsnart de andre var væk. Sagen skulle have været meldt dengang. -fuck

Fuldstændig enig !!!

Jamen dem der kender hende fra førhen, ville nok vide at hun ikke stopper, og gør det nok heller ikke, før end der kommer et forbud, og det vil sige en anmeldelse om misrøgt eller ulovligt dyrehold , hun lever da op til begge

ja dem der kender hende fra før hen ved at hun aldrig stopper
den kvinde er farlig
der blev råbt op før men det er først nu det blir hørt
den 26 årige er m søn der er røget ned og blevet meget syg
den 18 årige er den dreng der kautionerede for dem så de ku flytte i et andet hus
et hus hvor de ku få strøm og varme