Jeg er blevet bedt om at linke en tråde herind

Ja og det blev den også, jeg stod ved siden af da der blev ringet til Politi -tommelned

Vi fik også at vide at den blev anmeldt til både den ene og den anden instans :mad: Men netop her fik vi øjnene op for, den uhyggelig grimme side af kattevelfærden :mad:

At hun nu igen er igang, ja indrømmet det undrer mig ikke, det var hvad Animal Resque forudsagde ville ske -brist

[quote=Karen P;57947]Ja og det blev den også, jeg stod ved siden af da der blev ringet til Politi -tommelned
Og det gjorde jeg også. Trods en lang samtale med ihærdig insisteren nægtede politiet at komme, men sagde blot, at sagen var noteret.

Vi fik også at vide at den blev anmeldt til både den ene og den anden instans :mad: Men netop her fik vi øjnene op for, den uhyggelig grimme side af kattevelfærden :mad:
Det blev fortalt, at Dyrenes Beskyttelse havde været på stedet (var det 2 uger før?), og det eneste de gjorde, var at tilbyde en pose foder.

At hun nu igen er igang, ja indrømmet det undrer mig ikke, det var hvad Animal Resque forudsagde ville ske -brist[/quote]

På et andet forum fortælles det, at hun og Jan (kæresten) stadig opkøber og sælger for CK, og at det i fremtiden nok mest er hunde, de vil gøre i.

Det vil jeg næste håbe, hvis det nu skal være, for med hunde er lovgivningen og reglerne klare.

Hvorfor bliver Lone lige pludselig kædet sammen med CK, hvor kommer den sammenhæng fra?

Lone har kendt Charlotte ligeså længe som nogle af os andre har kendt begge to. Lone havde på et tidligere tidspunkt meget kontakt med Charlotte, da hun selv var fortørnet over forholdene dernede, sagde hun, og kontakten har vel bare fortsat.

Gud hvor det gør mig gal! Kan huske hun oprettede sig herinde og fik folk overbevist om at hun havde lært af sine fejl, og hun ville stoppe nu - det sker jo tydeligtvis ikke:mad:

der var engang en klog mand der sagde noget om gamle hunde og nye tricks…

jeg tror dette her er en af gangene hvor det passer…