Jeg er blevet snydt!

Coco har omkring 2 uger til termin - men i dag synes jeg hun har opført sig mærkeligt og været sådan lidt overkælen og snakkende… Og nu er hun så brudt ud i løb for lys lue! :argh:

Jeg synes heller ikke hun har lagt sig vildt meget ud i drægtighedsperioden, men fik at vide at det var i de sidste to uger det virkelig ville rykke sig… Så ventede egentlig at der ville ske noget de næste par uger. Nu er hun så gået i løb i stedet for, så der kommer vist ingen killinger her i huset foreløbigt :ked:

Øv, hvor er jeg skuffet :frowning:

Øv, hvor træls, når man har gået og glædet sig…

:høhø: Coco har sikkert bare kunnet lide hankatten så godt, at hun ville have en tur til :wink:

hun er da en drillepind hende coco :stuck_out_tongue: og øv her havde du lige gået og glædet dig til killinger… håber der er bedre held næste gang, ellers må du lige tage en seriøs snak med hende…

Det oplevede jeg med min første hunkat, der kom hjem fra sin første parring - i Finland med en spændende nyimporteret canadisk hankat:dokdok: Jeg var så uerfaren, så jeg kunne ikke se, om drægtigheden udviklede sig normalt - jeg gik bare og glædede mig til killinger - det var først, da hun gik i løb i stedet for at føde, at jeg liugtede lunten…

Jeg kender skuffelsen :kram:

Det er jo desværre sådan en ting, der sker engang imellem, men så må du jo prøve igen. Held og lykke.

Øv altså, havde glædet mig til og følge dine små fladsnuder. I må på besøg ved manden igen :slight_smile:

MVH
Gitte

dkkorat - Øv, det må godt nok også være surt, når man har fået missepigen parret i udlandet… :frowning:

Nej, jeg har jo ikke så meget at sammenligne med, da det er første gang, så troede egentlig den var god nok. Hun har haft røde dutter og havde også taget på - bare ikke særlig meget… Men det sidste stykke tid har jeg været lidt i tvivl, fordi hun netop ikke var blevet særlig stor… Nu er det så blevet ret tydeligt, at hun næppe er drægtig.

Og har jo fået at vide at hun var blevet parret, med lyd og det hele på, så regnede med der var bid…

Det er SÅ frustrerende - Op på hesten igen :slight_smile:
Jeg har selv prøvet det …Min hunkat kom hjem fra parring, alt så ud til at forløbe godt. Hun tog på ( godt nok kun 800 gram ) Hun fik pinkede dutter, og var præcis som en drægtig hunkat …Lige til vi kom til dagen hvor jeg forventede der kom killinger, men ak ! - Ingen killinger, men en bragendes løbetid :-/.

[QUOTE=GitteS;596844]Øv altså, havde glædet mig til og følge dine små fladsnuder. I må på besøg ved manden igen :slight_smile:

MVH
Gitte[/QUOTE]

Ja, du kan tro jeg også havde glædet mig til det blev min tur til at spamme killingebilleder herinde :slight_smile:

Men det bliver så desværre ikke lige foreløbigt…

Camilla - Det er jo muligt at hun har været drægtig, men har reabsorberet fostrene undervejs :slight_smile:

Ja, det er der jo ingen der ved. Jeg synes det var for dyrt og unødvendigt at skulle have hende scannet, så havde kun de almindelige drægtighedstegn at gå efter.

Desværre bliver hun ikke parret igen lige foreløbigt, for der er nogle ting i privatlivet som gør, at jeg ikke vil kunne overskue et kuld killinger, som først vil blive salgsklare i slutningen af efteråret… Det skulle helst have været nu, hvor jeg havde sommeren til at opfostre dem… Så det er desværre ikke bare at sende hende afsted igen nu, selvom jeg gerne ville, det må nok vente til næste år.

Camilla hvor er det ærgerligt - pas nu på at hun ikke bliver for gammel til at parre, så vidt jeg husker er det første gang, ikke?

Camilla - Øv, hvor trist og træls for jer og hende at I må vente så længe så. Hvor gammel når hun så at blive inden? :slight_smile:

Aaii hvor ærgerligt SUK kan godt forstå du er skuffet…:trøste:

Hun bliver to år til september.

Men bare rolig, skulle hun blive for gammel, så tager jeg naturligvis konsekvensen af det og lukker hende. Det er bare rigtig ærgerligt, for jeg ville gerne se hvad hun kunne give, og så skal jeg jo nærmest starte forfra med en ny, men desværre er det ikke alt her i livet man kan kontrollere og planlægge sig ud af…

Øv, hvor træls :frowning: Det er godt nok længe hun har trukket den. Jeg håber det lykkkedes i næste parring :kryds:

Øv øv øv altså!

åhhh det er bare så (grimt sprog) når det sker…her er maddie igen på vej i løb tror jeg, hun er ret miavende i alt fald

Ja, jeg har lige det modsatte… Fanny er overbevist om, at hun skal have babyer, så hun er igang med at gøre fødekasse klar og forsøger ihærdigt at få sin baby til at blive, hvor hun kan se den. Det er faktisk lidt synd for hende, synes jeg :frowning:

Ja det kender jeg for godt. Levende dyr er ligeglad med vores planer