Jeg er bukket under

Jeg er begyndt at lide af INOMC - i ret svær grad.

Det begyndte da jeg kiggede på killinger på Norsk Skovkattering.
Det var dumt at gøre, jeg ved det jo godt.

Og nu kan jeg bare mærke hvordan det river i mig.
Jeg er totalt væk i en lille blotched pigemis.

I need one more cat!
Just one…

ja du ved det jo godt, der er absolut ingen kur, når det først er brudt ud :slight_smile:

Det eneste der kan holde “Viruset” lidt i ro, er at få den kat

Jamen så fat da mobilos og ring til opdrætteren - sværere er det vel ikke :slight_smile:

Pas på, siger jeg bare. Lige nu har mine katte samlet set flere kvadratmeter at bo på end vi har og 1 er blevet til 15-20 stk alt efter om nuværende killinger tælles med eller ej.

Sku vi flytte vil jeg se efter et hus med 4 rum til de 2benede (+ bad og køkken og den slags) + et hus med mininmun 8 rum + lige så mange løbegårde til til de 4 benede + rum med bade og køkken fasiliteter. Alt sammen bare på grund af den bacsille du er angrebet af. Og jeg sku kun have 1 hun og 1 han.

Skræmmende så hurtigt sådan en virus baner sig vej gennem kroppen.
Det er værre en influenza!

• jeg har sendt opdrætter en mail, tlf blev ikke taget.

Jeg sad på arbejde i går og fortalte at min svigerdatter meget gerne ville give mig en af deres killinger… Min ene kollega blev MEGET forarget - Du har jo TRE i forvejen sagde hun… jajajajajaja det har jeg jo… :slight_smile:

Pia det skulle vel aldrig være en smuk lille pumpkin :wink:

Hun er guddommelig smuk!

Hi hi - hvilken herlig virus der har ramt dig :slight_smile:

Så selvom du har det hårdt…så må jeg sige:

Een skovkat…og en mere skovkat…ja, man bliver “kind of hocked” på disse skovkatte og så bliver man angrebet af den der INOMC virus . Lider selv under den. Så jeg forstår dig fuldt ud “Grrrr” :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=PiaR;614674]Skræmmende så hurtigt sådan en virus baner sig vej gennem kroppen.
Det er værre en influenza!

[/QUOTE]

Det er de tyske grøntsager du …

Uhh har også samlet en virus op, forløbigt bliver den kureret til Aug. :slight_smile:
Butterflies in my stomach, stars in my eyes. Total in love :wehuu::wehuu::wehuu:

Ja jeg er også blevet smittet… og nu bliver jeg nødt til at have mig en større lejlighed, så jeg kan få nogle flere katte… :smiley:

Havde selv kig på en ny skovtrold - men desværre var der en anden opdrætter i DK som allerede havde booket en fra samme kuld, og så er det man må respektere at opdrætteren ikke overfylder samme land med samme gener. Men lidt øv alligevel.

Jeg er også smittet med INOMC - og depositummet er lagt … det er farligt at oprette sig på kattegale :tihi: :hjerte:

Margrethe skal du have en EXO mere? De er bare så fine… :slight_smile:

Manuela - ja en lille tortie bicolur exo :slight_smile: Hun har ligesom Margrethe(min nuværende misser) en lidt for lang næse - men hun er skøøøøn alligevel!

Jeg kan nu godt lide de exo’er efter jeg har set nogle på udstillinger… vidste slet ikke der fandtes sådan en slags før jeg faldt for briten… Forhåbentligt bliver min nye misser 25% exo, hvis ellers stamtavlen kan godkendes her i Danmark (skal bruge den til avl)…

ha den baktusse har floreret her længe :smiley:

indtil videre har jeg siddet og kigget og kigget, mens jeg har tænkt “du skriver ikke, du skriver ikke” - idag opdagede jeg så at den skønne lille trold var fjernet fra opdrætters side - og så var det nærmest lettelse… så behøver jeg ikke drømme mere.

fuldstændigt tosset - højst sandsynligt et eller andet kun kattegale forstår :tihi:

Det er spændende Pia :slight_smile:

Jeg føler med dig! INOMC er uden tvivl smittefarligt, for efter at være blevet “kattegal” her på siden er jeg begyndt at have symptomer. :gruble:

… Herhjemme har vi desværre en “stopklods”, der består i at boligselskabet kun tillader 2 katte. :venter:
Så efter nummer to mis er i hus engang til næste år, kan jeg altså ikke tillade mig at blive ramt af INOMC igen før jeg er flyttet i noget mere katte-venligt. :smiley:
Derfor håber jeg du får indfriet din trang til én kat mere, for så kan jeg udleve min katte-trang gennem alle her med maaange katte her på siden. :thumbup: