Jeg er bukket under

Spændende dækker ikke Annie, slet ikke :smiley:

Uhh jeg har det på præcis samme måde:tihi: jeg har lige købt mig en bimsekilling og har kig på en dejlig lille skovtrold legekammerat til ham, meen jeg ved ikke om jeg burde haha, jeg er heller ikke sikker på kæresten har så meget lyst til 2 katte :frowning: men nøj jeg er fristet!:ups:

2 katte SKAL man da som minimum have…bare sig til ham at de fleste opdrættere slet ikke sælger en kat hvis den ikke for selskab af en artfælle. Der er ikke mere arbejde, men der er den dobbelte glæde.:slight_smile:

Det er jeg slet ikke i tvivl om :høhø: men det er dobbelt grus og mad hehe. Jeg synes dog det er det værd :tihi: men jeg synes det er lidt trættende at folk synes jeg ikke burde bruge så mange penge på katte og ofte skal høre for det :argh: jeg synes jo ikke det er dumt, men bl.a. Mine forældre prøver at tale mig fra det fordi de synes 2 er for meget, det er nok mest det der gør mig tvivl:thumbdown:

Er det dine penge eller dine forældres penge du bruger? :wink:

Jeg er heldigvis vaccineret mod “virus” - og tænk det var arbejdet der betalte. Sikkert fordi de ved hvad sådan “virus” kan koste af fravær :tihi:

Det er skam mine egne :cool2:

En Hellig Birma og en Norsk Skovkat kan vel godt enes right? :slight_smile:

Rent umiddelbart vil jeg sige, at det bør de kunne. Og da din Hugo jo stadig er killing, ville jeg slet ikke have betænkeligheder med det. Det er jo ikke to yderpunkter inden for katteracerne, der i så fald skal gå sammen, så det bliver kun et spørgsmål om kattenes individuelle temperament.

Gå du bare videre med overvejelserne, for Hugo vil helt sikkert have glæde af selskab - og hellere her i sommer end til næste år, når han er har gået længe som enekat. :slight_smile:

:dokdok: Jeg VIDSTE at jeg burde have holdt mig fra dette forum :doh:

Virus har osse sneget sig ind her hos mig, og den må være utroligt resistent,siden mit virusprogram ikke har fanget den :gruble:

Den har gjort at jeg har måtte købe medicin…så må vi se hvor længe det virker :høhø:








Medicinen er den smukkeste poly tortieprinsesse man kan tænke sig,og bliver leveret om ca. 4 uger :love2::love2: men man bliver helt dårlig af ventetiden…godt jeg har de 5 “Shots” som PN medicin :ok:

PiaR jeg er så spændt - fik du fat i opdrætteren?:slight_smile:

[QUOTE=Ankicoon;614977]
Medicinen er den smukkeste poly tortieprinsesse man kan tænke sig[/QUOTE]

Nøøøj, det lyder alt for dejligt!! :hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte:
Mig se, mig se!! :hjertehop:

Hvorfor kan jeg ikke finde nogen Pumpkin inde på Norsk Skovkattering?! :argh:

Jeg er ved at gå til af nysgerrighed! :græde:

Hvad synes de, du skal bruge pengene på i stedet?

Jeg er også ramt af virusset. Men hvis alt går, som det skal, bliver det indfriet i sommerferien - i hvert fald for en stund :tihi:

Desuden er jeg ramt af skrukhed - jeg vil så gerne have egne killinger.

[QUOTE=FinnFrode;614966]Rent umiddelbart vil jeg sige, at det bør de kunne. Og da din Hugo jo stadig er killing, ville jeg slet ikke have betænkeligheder med det. Det er jo ikke to yderpunkter inden for katteracerne, der i så fald skal gå sammen, så det bliver kun et spørgsmål om kattenes individuelle temperament.

Gå du bare videre med overvejelserne, for Hugo vil helt sikkert have glæde af selskab - og hellere her i sommer end til næste år, når han er har gået længe som enekat. :)[/QUOTE]

Det er også et af mine argumenter for at det skal være nu :tihi:
Men det lyder rigtig godt at det ikke skulle være et problem at sætte de to racer sammen ! :smiley:

Haha, ja det er jo lige det :stuck_out_tongue: men det er nok mest fordi dem jeg kender ikke går op i racekatte og mener ikke at man skal betale dyre domme for en kat, når man sagtens kan få en gratis. Det er jo også rigtig nok, men det er vel en slags hobby?:ups:

Min familie har længe opgivet. De mener, at jeg er rablende skør :lol: :lol: :lol: :lol:

[QUOTE=Christa;615035]Det er også et af mine argumenter for at det skal være nu :tihi:
Men det lyder rigtig godt at det ikke skulle være et problem at sætte de to racer sammen ! :D[/QUOTE]

Jeg kender ikke så meget til Hellig Birma, men mit indtryk er, at den generelt hører til de “roligere” katte - omend ikke i nær samme grad som Briten.
Skovkatten derimod er generelt en mere aktiv kat - uden dog at komme i nærheden af Abyernes fuld-fart-over-feltet.

Så man kan sige, Birma og Skovkat går lidt i hver sin retning, men begge befinder sig stadig i den moderate midtergruppe.
Men det er naturligvis meget generelt stillet op, så der skal nok være nogle, der er helt uenige… :wink:

Jeg lider heldigvis kun af virusset i en mild form… Jeg har nemlig også en stopklods - boligforening siger maks. 1 kat :frowning:
Ville elske at give Bella en lille hvid brite-legekammerat :wehuu: Mighasådanennæstegang :hjerte: Bedårende…

Men så er der jo en mere grund til at flytte i noget andet :høhø: tættere på arbejde og måske med plads til flere katte?? :tihi: