Jeg er dybt chokeret

Forældre smider skrækslagen barn i pool.

http://www.wimp.com/floatingbaby/
Jeg er dybt chokeret og rystet -blåblå -ked

Er de dybt ondsvage eller hvad, de må da være syge i hovedet [smilie=hate-boid.gif]

Enig -thumbs

Jeg har de sammen tanker…De kan IKKE være almendelige oven i hovedet…det er sgu da psykopatiske trak, at grine af sit skrækslagne barn -blåblå

Nejjj hvor er det dog uhyggeligt at nogle folk kan være så onde og ikke engang være klar over det! -uh -brækkesig

Enig -thumbs

-øøøvvvs -øøøvvvs -øøøvvvs

Jeg synes det er skrækkeligt. at sådan en side overhovedet viser sådan et klip - tænk hvilke idioter, der ser det, og lige skal forsøge om deres unge osse kan -brækkesig

Internettet kan osse være noget LORT!

Barnet skulle fjernes promte, og har de flere skulle de også fjernes, og så skulle far kasreres, ja jeg mener kastereres, og mor skule steriliseres, eller endnu bedre, ha’ fjernet underlivet.
Mennesket, det er og bliver mere og mere pinligt at tilhøre den totalt hjernedøde race [smilie=hate-boid.gif] -brækkesig -grrr [smilie=hate-wall.gif] -gimiggimig

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Jeg tør ikke se det efter jeres beskrivelser.

Kan nogen beskrive ved der sker på videoklippet, nænsomt, please?

En lille dreng på ca 3 år græder ved en pool, hans mor holder han under armene og kaster ham ned i poolen hvor han ligger med hovedet nedad i en del sekunder hvorefter han til sidst får vendt sig så han flyder på ryggen… Alt imens forældrene griner og siger at han er dygtig… -uha

-øøøvvvs -øøøvvvs -øøøvvvs

Hvor gør det ondt langt ind i hjertet at se et stakkels barn blive forulempet på den måde -mai -mai

Ok tak

Tror jeg lader det blive ved jeres beskrivelse.

God ide Signe…For det er sgu for ondt. -blåblå

det er fuldstændig sindsygt.og det er helt sikkert at den stakkels dreng bliver skrækslagen for vand nu -ked

Han er højst 1 1/2 til 2 år

-ked Fy føj da, hvordan F… kan man finde på sådan noget -what
Fjolser [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Det er simpelthen forfærdeligt…

Og hvad værre er, at NOGLE mennesker bare TROR det er okay… Læste en kommentar på et andet forum om, at barnet smiler sagligt bagefter [smilie=hate-boid.gif]

Undskyld mig, men racen homo sapiens er simpelthen forfærdelig nogle gange…

Utroligt at nogen kan finde på noget sådan, man ser jo tydeligt i barnets ansigt at det ikke er spor sjovt.
Det er simpelthen til at -brækkesig sig over.