Jeg er dybt chokeret!

hvordan kan folk dog være så onde??? :ked:

ai puha skulle aldrig have læst det ( stakkels stakkels små killinger:ked:

Ord kan slet ikke beskrive den foragt jeg har lige nu til det væsen der har gjort det:mad: :doh:

Nej nejdet kan man bare ikke gøre mod killinger eller for den sags skyld mod dyr!:ked::ked:
Håber de finder de tumper, som har gjort det:ked::ked:

puh nej nej hvor forfærdeligt :blegne:

Nu gætter jeg mig til hvilken artikel det er. Og jeg vil ikke læse den. Lasse ville bare lige advare mig imod den og fortalte meget kort, uden de helt store detaljer hvad det handlede om. Men det var mere end rigelig. Jeg sad og tudbrølede:ked:

Men han sagde at jeg skulle holde mig langt væk fra den. Så det gør jeg:(.

Det er jo egentlig meget sødt at han sidder og advarer mig, når han ved hvordan jeg har det med dyr:)

Menneskeracen :fuck:

Byggepladser og børnehaver, hvor der er dyr, burde være hegnet ind og aflåst, når personalet går hjem.

Jeg tør slet ikke læse eller se det :s:ked:

Ja man bliver ikke særligt imponeret over menneskeracen, når man læser sådan noget :doh: og igen er jeg glad for at mine katte er inde hvor man skal forbi mig, for at komme til dem

Og så tænker jeg igen, at dem der har gjort det fortjener samme behandling. Hvordan kan man få sig selv til at udsætte forsvarsløse dyr for den slags lidelser? Jeg forstår det ikke, og jeg kommer aldrig til det, og jeg vil egentlig heller ikke forstå det.

Fatter politikerne ikke snart, at vi skal have en meget strammere lovgivning på området med meget strengere straffe?!

Jeg bliver rasende, når jeg læser sådan noget!!! Det er simpelthen så afstumpet. Undskyld, men de idioter skulle fandeme have skåret lemmerne af ét efter ét med en sløv spejderkniv! Ja - det er sådan jeg føler!!

Jeg håber, de føler sig rigtig seje nu, for hvis de rette personer finder ud af, hvem de er, så er det slut med at spille sej. Fy for satan!!

/Flemming

Stakkels dyr og stakkels børn - de må virkelig have det skidt siden de kan gøre sådan noget mod dyr… det er rystende at det får lov at ske