Jeg er en helt :-)

Fie fødte i nat 4 skønne vildtfarvede killinger - 2 drenge og 2 piger

Den første killing var en sædefødsel og var lidt længe undervejs. Synes dog ikke det var unormalt længe, men den kom ud uden moderkage (tror den har siddet fast længere oppe, for navlestrengen var brudt inden fødslen. Da den killing kom ud, var den død. Fie slikkede på den, men den var helt slap og hun interesserede sig så ikke for den. Jeg tog den op og gned lidt på den, men sagde så til Lasse, at den nok var død. Der hører jeg så en lille lyd fra den, der tyder på jeg ikke havde ret. Jeg forsøgte at slynge den - uden reaktion. Gned mere på den - ingen reaktion. Jeg besluttede mig så for at suge den (og ja, med min egen mund :tihi:) - og pludselig hylede den og var helt fuld af liv :thumbup:
Lasse kiggede benovet på mig og sagde: Du reddede dens liv mor, du er en helt :inlove:

De tre næste killinger kom uden yderligere dramatik :slight_smile:

I øvrigt var Lunas kommentar, da hun hørte det “aaadddd, hvor klamt” :tihi:

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Sikke en skøn beretning! :ok:

Det er nu dejligt at være en helt - også selvom Luna synes det er klamt! :klapper:

Mislingerne & mor ser i al fald dejlige ud - Tillykke med kuldet! :slight_smile:

/mette

[QUOTE=Vivi_Fletcher;807211]

I øvrigt var Lunas kommentar, da hun hørte det “aaadddd, hvor klamt” :tihi:[/QUOTE]

Altid dejligt lige at få sat tingene i perspektiv :smiley:

Til lykke med de små… Og godt at du kan teknikken og ikke mindst vil/tør bruge den :slight_smile:

Godt at du fik suget liv i killingen :thumbup:

Og et stort tillykke med firlingerne :flag: :flag: :flag: :flag:

Hvor er de søde :wehuu:

Åhh tillykke med killingerne :smiley: :smiley: Og sikke da en heltedåd!! Du kan være stolt (selvom jeg tænkte som Luna… addd :smiley: :D)

Årh tillykke med de små 4 mus :hjerte:

Fedt at du sugede den - Jeg tror ikke man tænker så meget i situationen. Men bagefter kan jeg måske nok godt se at det ikke er så lækkert :stuck_out_tongue:

:wehuu::wehuu::wehuu: dejlige små mus, tænk 4 små vidundere og samtidig blive udnævnt til helt af sin søn, så kan man da ikke ønske mere :thumbup:

Jeg har suget flere killinger, og jeg synes egentlig ikke, at det er ulækkert. Den lille smule saltvand man får i munden, kan jo spyttes ud igen. :smiley:

Så ja, Lasse har ret: du er en helt. :thumbup:

Tillykke med 4-lingerne :flag:

Du er da helt klart en helt … :thumbup:

Tillykke med dem! :flag:
Og hvor er det dog bare skønt, at du fik liv i den første! :ok:

Glæder mig til at følge dem. :slight_smile:

Hvor er de bare skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og dejligt, at du kan imponere Lasse med dine evner :ok:

Tillykke med de små killinger! Og heltinde titlen. :smiley:

Hvor dejligt at du fik liv i den sidste.

Nårh, hvor fint, tillykke med dem :slight_smile:

Åh, vil Lasse så ikke være dyrlæge igen? :bebe:

Tillykke med dem alle fire :flag: Hvor er det første billede godt :hjerte:

Tillykke med 4kløveret :flag::flag::flag::flag:

Så må du jo bare være en klam helt :tihi:

Stort tillykke med de fire små :inlove:

:flag: Tillykke med både killinger og heltetitel :slight_smile:
Ærligt… jeg synes nu også det er lidt add, men ville nok alligevel gøre det selv, hvis jeg havde været i dine sko :slight_smile:

Stort tillykke med killingerne :slight_smile: :hjerte:

Tillykke med det fine firkløver, og godt gået at du fik liv i den førstefødte :thumbup::flag::flag::flag::flag:

Tillykke med de 4 små mislinger til jer alle sammen. Og det er så dejligt når man stadig kan imponere sine børn med selv de små ting, som dog betyder en masse.