Jeg er en tøsetøs

Jeg har i nogle år været helt vild for at lære at spille guitar. Men mit tøsetøsegen holder mig fra det. Hvert år tjekker jeg aften/musikerskoler ud for at se hvilke hold de har og hvert år er det lige ved og næste at jeg melder mig til - men kun lige ved og næsten. JEg tør simpelthen ikke at skulle møde op som den grønskolling jeg er. Tænk at skulle (måske) side der med unge mennesker og spille totalt dum. Jeg ved godt at vi alle er der for at lære men alligevel.
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil bruge det at kunne spille på guitar til men jeg har bare altid syntes det kunne være sjovt at kunne.

Har i en eller anden ting i godt kunne tænke jer at prøve eller lære som i bare ikke får taget jer sammen til?

Ring da og spørg læreren om der er et hold for gamlinge som dig. :slight_smile:

Det var da en mulighed - havde selt ikke tænkt over at andre GAMLINGE som mig også ville lære at spille guitar.

Ellers kunne DU måske skaffe nogle andre GAMLINGE…

ELLER også kunne du foreslå aftenskolen at annoncere et ‘guitar begynder I for voksne’-hold eller noget.

Gør det!

Jeg gik to årog vidste ikke om jeg turde starte på Etologisk Institut og i dag ville jeg aldrig bytte!

Gør det gør det gør det!

Du skulle vide, hvordan folk på mit job vrænger næse af mig og siger dyrepsyyyyykolog nogle gange. Men fakta er, at jeg aldrig har været gladere for et valg!

Desuden har jeg gået for meget sammen med katte til at den slags vrængen bider på:-)))))

GØR DET!