Jeg er forelsket

I min niece :hjerte:

Hun har lige været på besøg, og så måtte faster lige tage et par billeder af hende.
Jeg er så vild med hendes stjerne smukke øjne :wehuu:

Har hun noget eksem, eller har hun bare guflet en god syltemøgsmad? :smiley:

Hvor er billede 1 fedt! Hun ligner bare en der er rigtig ude på fis og ballade!

[quote=Gry Gressbakken;240588]Har hun noget eksem, eller har hun bare guflet en god syltemøgsmad? :smiley:

Hvor er billede 1 fedt! Hun ligner bare en der er rigtig ude på fis og ballade![/quote]

Hun har lidt tendens til eksem, men hun har lige guffet en del ananas lige før billederne er taget, og det er en smule hårdt ved huden sådan en gang ananas. :ok:

Men hun er nu en stille og rolig pige. Der er ikke megen fis og ballade i hende.
Hun ELSKER at sidde og synge børnesange. Hun er generelt en meget stille pige. :inlove:

Åha ja! Især hvis det er frisk Ananas!

Jeg husker med skræk en sommer da vi var ude og spille rollespil i 8 dage i bagene sol. vi var jo “smarte” så vi havde købt en kæmpe frisk ananas som vi sad i solen og guflede i os.

Ingen af os tænkte over at frisk ananas er fuld af syre. Vores læber flækkede og blødte og blev hårde som sten. Vi brugte jeg ved ikke hvor mange penge på læbepomader osv for at få normale læber igen.

Jeg spiser kun ananas med omtanke nu - og med et godt lager af balsam til læberne lige i nærheden - men det smager jo godt det skidt :smiley:

Er du nu helt sikker på at I er i familie med hinanden ?? :tihi:

Hun er en køn pige, ingen tvivl om det :slight_smile:

Hun kan da også smelte et hvert hjerte :hjerte:
Hvor ser hun dejlig ud :slight_smile:

Sikke da en bedårende lille Stjerneøje.
Hun er da bare til at smelte over.
Knus Elin

[quote=Skattekat;240595]Er du nu helt sikker på at I er i familie med hinanden ?? :tihi:

Hun er en køn pige, ingen tvivl om det :)[/quote]

HOV HOV :what: -hyp

Det er imod reglementet at mobbe -regler

:tihi:

Hun ligner en rigtig charmetrold :inlove:

[quote=Annette O;240586]I min niece :hjerte:

Hun har lige været på besøg, og så måtte faster lige tage et par billeder af hende.
Jeg er så vild med hendes stjerne smukke øjne :wehuu:[/quote]

Annette, hun er yndig, og hendes stjernesmukke øjne LIGNER JO DINE!!!?!

:wehuu:

Nuurh hun er bare såå CUTE - hun er da godt nok vokset! Husker tydeligt den video du satte herind/eller et link hvor hun da bare var sååå charmerende!

Dejlige lillle prinsesse -lovlove