Jeg er forkælet

Igår kom min dejlige kæreste hjem med en gave til mig - en IMac, en Ipod Nano - og programmer, så Mac’en kan køre som en pc, når det er nødvendigt.:wehuu:

Og ikke nok med det, gav han mig en kat, som jeg har savlet over længe… Han er bare SÅ skøn…gg

Du er da ikke bare forkælet, du er MØG HAMRENDE forkælet, jeg tror at helvede fryser til is inden min mand giver mig en kat i gave.

Han har nu heller ikke forstand på at udvælge den, for den næste skal være en avlskat. :høhø:

Ja du er så :wehu:

Man fristes til at tænke, har han mon en tvillingebroder:ups: meeeeeeen det tænker man jo ikke når man har sin mand vel??:fløjte:

Et stort tillykke Gitte :slight_smile:

Men har har ingen mand :tihi:

Til gengæld har jeg iMac og de katte jeg har brug for, meeeen … med gaver i den prisklasse, kan jeg nok finde et par ønsker :fin:

Hvor er du heldig Gitte.

Jeg er altså også forkælet - jeg siger ikke med hvad. Det kom en boblepose uden afsender og ukendt håndskrift - hvad gør man så, åbner den da.

Whauuu - en julegave - så godt tænkt, og ja jeg ved nu hvem den er fra - ikke håndskriften på bobleposen. Uha, jeg er glad når gaver er gennemtænkte.

[quote=Lis Dahlstrøm;306461]Hvor er du heldig Gitte.

Jeg er altså også forkælet - jeg siger ikke med hvad. Det kom en boblepose uden afsender og ukendt håndskrift - hvad gør man så, åbner den da.

Whauuu - en julegave - så godt tænkt, og ja jeg ved nu hvem den er fra - ikke håndskriften på bobleposen. Uha, jeg er glad når gaver er gennemtænkte.[/quote]

Fortæl så, Lis - var der en kat i kuverten? :tihi:

Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke

  • før efter jul - det kan sagtens holde sig i stuetemperatur og skal ikke fodres:-)

[quote=Vivi_Fletcher;306459]Et stort tillykke Gitte :slight_smile:

Men har har ingen mand :tihi:

Til gengæld har jeg iMac og de katte jeg har brug for, meeeen … med gaver i den prisklasse, kan jeg nok finde et par ønsker :fin:[/quote]

-LOL

[quote=Lis Dahlstrøm;306463]Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke

  • før efter jul - det kan sagtens holde sig i stuetemperatur og skal ikke fodres:-)[/quote]

:øhmm: :øhmm: tænke tænke tænke:øhmm::øhmm:

[quote=Gitte;306435]

Og ikke nok med det, gav han mig en kat, som jeg har savlet over længe… Han er bare SÅ skøn…gg[/quote]

Arj, så´n kan man ikke sige uden billeder!

Ej altså, jeg har da vist valg den forkerte mand ! Min kæreste kunne aldrig drømme om at give mig en kat i gave - hvor er det surt… Jeg er dybt misundelig, for det er garanteret en lækker fladsnude du har fået… Jeg vil også ha’! :wink:

Men tillykke til dig Gitte, hvad er det for en lækker lækker missekat du har fået? :slight_smile:

Ja, jeg fik jo Ja Rule i fødselsdagsgave, men computeren måtte jeg sgi selv betale :venter:

Ihhh hvor er du heldig :slight_smile:

Men vi skal da se billeder - ikke :?

[quote=Lis Dahlstrøm;306463]Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke - Jeg siger det ikke

  • før efter jul - det kan sagtens holde sig i stuetemperatur og skal ikke fodres:-)[/quote]

Det er da endnu en af de der smukke katte fra…ja jeg husker ikke kunstnerens navn, men jeg har en af dem :slight_smile:

Camilla, du har helt ret - det er en fladsnude - endnu en lille kone til Kalle (han har snart et større harem en den største oliesheik).
Det er en creme/hvid (silver?) spotted pige - med kæmpestore brune øjne…gg

Ha ha…billeder må vente til jeg finder ud af denne Mac…gg

Tillykke Gitte, sikke en dejlig kæreste kan han lånes hehe nejjj jeg må nok nøjes med den gamle og vante herhjemme, det glæder mit hjerte at du valgte endnu en Smuk kone til Kalle, sikke nogle flotte gaver er det julegaver på forskud :slight_smile:

Ha ha, Lise - det er ikke julegaver…jeg holder ikke jul…gg Han er da bare glad for at have mig…fnis

jeg har både fået min bengal og min birma af min kæreste som indflytter gave … Han syntes når jeg flyttede så langt væk fra middelfart til hobro så skulle jeg ikke føle ensomhed.Når min familie ikke er tæt på mig

Hvor er du bare heldig :thumbup:

Min kæreste har så betalt størstedelen af min kommende kat - bare fordi han synes jeg har haft det lidt hårdt og træls den seneste tid :hjerte: