Jeg er gået ud!

Må jeg have lov til at præsentere min søde og kugleskøre hunkat, som vi hver eneste dag nurser om og giver særlig behandling. Hun er lidt kuet, og går ikke meget ud. Men vi er begyndt på at lukke hankattene fra, og så får Kitten lov til at komme ud og nulre i haven. I dag har hun været ude næsten 1½ time! Hun var bare så træt bagefter, men har lige siden været i et vældigt humør. Lige nu ligger hun og vasker sig i sofaen hos mig - noget hun heller ikke gør så meget (altså ligger i sofaen!)

Så her er beviset: Kitten i min have. I baggrunden kan I lige ane mit rhododendron-bed…

Sikke en smuk kat Kitten er… :hjerte:

Hun ligner en, der er meget koncentreret om verden omkring hende :slight_smile: Men hvor er hun dog sød :hjerte::hjerte:

Jeg synes også hun er en meget smuk stribe-mis…

Og hun var meget opmærksom på verden. Hun fik en lille slapper under fuglebadet og under den ene rhododendron. Og så kan hun knurre som en hund, og det gjorde hun også nogle gange, hvis der lige var en lyd hun ikke kendte. Og så blev der klatret i samtlige træer! Hun er dæleme hurtig!

Hvor er hun lækker :iloveyou:

Whauuu, hvor er hun flot … og sikke et blik :smelter:

Ja, hun er en flot mis :slight_smile:

Wow, hvor er hun da bare flot… Og sikken et blik :inlove:

Ih hvor er hun fin! Sådan en rigtig stribemis!

Smukke Kitten.:hjerte: Det lyder som en rigtig god idé at give hende noget havetid alene, så hun kan nyde det hele uden forstyrrelser. :slight_smile:

Jeg ved ikke hvor gammel din smukke Kitten er, men Pippi var også en sky og kuet kat, da jeg hentede hende. Hun er en hittekilling der fik lov til at blive, fordi hun kun var tryg ved os. Nu efter 4 år er hun også begyndt at ville hilse lidt på gæster der kommer her i huset. Men en masse nus og kæl gør underværker ved sådan en lille missepige.
hvor er din Kitten dog smuk som hun sidder der.
Knus Elin

Jeg ved ikke præcis, hvor gammel Kitten er. Jeg fik af vide at hun var ca. 4 år da jeg overtog hende for 3½ år siden. Men hun har vist haft 3 ejere før mig, så der kan jo sagtens være røget et år eller to i svinget…

Hun er en meget speciel kat. Hun kan godt lige kæl, og så pludselig har hun fået nok. Efterhånden har vi lært at læse hende, men hun sidder stadig nogle gange i min hånd fordi jeg ikke lige har set at hun har vippet 2 mm med et knurhår. Hun sover sammen med os - enten på gulvet eller på brystet af min mand. Og så følger hun med i alt, er på bordene, og slikker i perioder alt pelsen af maven i stress. Det er heller ikke unormalt at mange indtryk gør, at hun vælger at flytte ind under vores seng. Hvor hun forøvrigt har været hele dagen i dag ovenpå den meget begivenhedsrige dag i går.

Men hun er også en sjov kat, og selvom der ikke er total harmoni i min flok, så trives de alle. Og ærligt talt var det en lettelse, da vi lukkede døren for hankattene om natten. For sikken en flok “vadere” der skulle spinde og trampe og pille ting ned fra alle steder om natten! Der er Kitten noget bedre, det er kun om morgenen hun jokker på os…

Pippi har aldrig revet eller bidt nogen af os, men jeg kan sagtens genkende det med kæl. Pips bliver pludselig nervøs og flygter, hvis vi kæler for længe med hende. Dog skal det siges at om aftenen når vi er kommet i seng og har slukket lyset, så kommer der en mis dappende op mellem os og så skal der nusses og det kan bare ikke blive nok. Har funderet over om det er fordi vi ser så uhyggelige ud, hun ikke kan holde ud at vi nusser hende i dagslys, for når det er mørkt skal jeg da lige love for vi har en kælen spindemis.:høhø::høhø:
Knus Elin