Jeg er "gammel" :o)

Som i nok har opdaget har jeg været tilbage på forumet et stykke tid, men ikke fået taget mig sammen til at skrive en præsentation.

Jeg hedder Mette, er 21 år og bor i Århus sammen med min dejlige prinsesse Mini, som bliver 3 år til april. Derudover har jeg sammen med min mor to delemissere på 7 måneder, Sparta og Mitzi.

Jeg håber at min opførsel fra den gamle bruger med tiden kan tilgives, da jeg selv skammer mig over den måde jeg var på dengang.

Ehm ja. :ups:

1 Synes om

Hej Mette.
Jeg var her ikke dengang, så jeg har ingen beef med dig. Vi har alle gjort dumme ting og haft brug for at undskylde, Uanset hvad, håber jeg det er overstået - og at du får glæde af din tilbagevenden. :slight_smile:

Jeg har i hvert fald ikke noget at udsætte på dig som Mette S :stuck_out_tongue:

Så jeg synes, det er godt, du kom tilbage :slight_smile:

Velkommen tilbage ;O)
Jeg kendte dig heller ikke dengang, og alle har ret til tilgivelse efter min mening ;O)

:velkommen::velkommen:

Velkommen tilbage, Mette.

Lad fortiden hvile og start på en frisk…

:slight_smile:

WB Mette :slight_smile:

Hej igen :slight_smile:

Heeeeej Mette, dejligt at se dig igen :kram:

Det var da også på tide:høhø:

Velkommen tilbage:klap:

Tine

Hej Mette :slight_smile:

Jeg var her heller ikke den gang. Velkommen tilbage :hjerte:

Og v. du hvad? Vi kommer alle sammen til, mange gange her i livet, og her i kattegale, til at være “dumme” v. os selv og andre, mere eller mindre bevist.

Vi kommer til det, pga. rigtig mange omstændigheder…

Vi læser måske noget og tolker det på en anden måde, end, det, var meningen fra skriveren.

Vi bliver måske dybt provokerede af det vi læser, og i minuttet vi svare, kan formulering, accept og respekt, for andre, ligge et meget lille sted. :tihi:

Vi bliver også prøvede godt igennem omk. Vores tålmodighed, med andre, der synes at have misforstået det vi har skrevet… eller omvent…

Eller vi syntes måske at den viden vi selv ligger inde m. er “almen viden”, sådan, at der ikke er tvivl, om vores irretation i svaret…

Det er ikke super fedt, og vi må og skal huske på den slags, herinde… Også sådan at vi ALLE, nye som gamle, trykt kan fremføre spørsmål, svar og emner uden at blive “halshugget”… :love2:

Hvis vi ikke kan svare “pænt” på et emne… Hvorfor så svare… :?

Tro og Tænk på den gode intention, både fra os selv, og andre…:juhu:

Mkh.

velkommen tilbage

velkommen