Jeg er glad og mæt

Puha hvor er jeg bare mæt lige nu:). Min mor har kogt fisk og kylling til mig idag. Når hun gør det lader hun mig spise aaaaaalt det jeg lige kan:savle: Og det bedste er at jeg har det helt for mig selv, fordi min moster Mille gider ikke ikke at spise det:wehu:. Inden min mor koger kyllingen får jeg altid et par stykker rå stykker kylling og så bliver jeg heeeeeelt vild, jeg knurrer og hvæser. Så kalder min mor mig et RIGTIG ROVDYR:muhaha::pote:. Men lige nu er jeg ikke et rovdyr. Mor kalder mig en bamsekat:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Laban du ligener godt nok en der har spist for meget :tihi::tihi::tihi: Godt du har sådan en dygtig mor der koger kylling og fisk til dig.

Herlige billeder.

[quote=Troldegaarden;292592]Laban du ligener godt nok en der har spist for meget :tihi::tihi::tihi: Godt du har sådan en dygtig mor der koger kylling og fisk til dig.

Herlige billeder.[/quote]

[I]Kan man godt spise for meget?:ups:

:høhø:
[/I]

Herlige billeder! Også det du sendte til mig :smiley: Han er altså en snuskebasse af den anden verden!! -love

Nemlig Louise:høhø: Jeg er en snuskebasse. De godbider du havde med her op var rigtig gode. Hvis du tager dem med hver gang du kommer og besøger moster Mille og jeg, så må du gerne komme noget oftere:thumbup:… tag gerne noget ost med også:savle:

Selvom jeg er glad og mæt vil jeg gerne udtrykke min utilfredshed over min mor. Hun taler meget om en Køwenhawner knajt der hedder Anders. Hans slave hedder vist nok noget med Mona-musen. Syntes det er groft at min slave taler om andre katte!:venter:

Kom du blot over til os.
Du skal være hjertelig velkommen. :hjerte:

Så smuk som du er…

Vi får fisk og mus hver dag.
Hvis vi gider. :yah::yah:

:tihi: fra de løftede haler.

Nå ja - Min mor siger at "dobbelthagen" hun har på det sidste billede “bare” er en “skygge”… :fin:

En dejlig velnæret kælepot :slight_smile: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Laban… du er en rigtig lækker hankat… meget fin og blank og smuk…

:hjerte:

Miauow fra

Silke-pige

BLaban… du er en rigtig lækker hankat… meget fin og blank og smuk…[/B]

BMiauow fra [/B]

BSilke-pige[/B][/quote]

MIIIIJAAAAAUUUU Silkesilden:høhø:… Har din mor en brændeovn? Så kan vi ligge og dele en dåse tun:savle:

:ked::ked:

Nej, hun har så ej - men jeg har mit eget varmeapparat, med et blødt fleecetæppe på - så der er ikke så meget plads - derfor må vi altzå ligge TÆT.

-kat1-kat1

Og jeg elsker tun i vand - mest vandet, så kan du få tunen - okæj ??

:hjerte:

Silke-pige

Silkesilden - Du er en missepige lige efter mit madglade hjerte:hjerte:

:yah: :yah: :yah: :yah: :yah:

Skal vi så være en slags kærester ??

:kryds:

Silke-lidt-genert-nu-pige

Tjoooo:ups:… Jeg har da godt aldrig haft en kæreste før. Vi kan da også godt blive forlovet og sådan noget, men jeg kan altså ikke lave killinger fordi dyrlægen har punkteret mine baghjul…

-toshy-toshy

Min mor har ikke fortalt mig om det med killinger endnu - og jeg har aldrig prøvet det der - så kan vi bare være kærester - sådan rent spartansk ?

:kryds:

Silke-jomfruen

Det tror jeg også at min mor syntes bedst:) Hun har lige fortalt mig at når man er forlovet og sådan skal man holde weekender og alt muligt sammen, men jeg vil helst ikke være alt for langt væk fra min madskål. Og selv om Mille er min moster, så tror jeg altså godt hun kan blive lidt jaloux.

Møz møz min Silkesild:hjerte:

[quote=JulleML;292823]Det tror jeg også at min mor syntes bedst:) Hun har lige fortalt mig at når man er forlovet og sådan skal man holde weekender og alt muligt sammen, men jeg vil helst ikke være alt for langt væk fra min madskål. Og selv om Mille er min moster, så tror jeg altså godt hun kan blive lidt jaloux.

Møz møz min Silkesild:hjerte:[/quote]

:pote::pote::pote::pote:

Vi kan bare være det det net-kærester - så er der ingen, der kan blive sårede, vel ??

Silke-pige

Vi kan bare være det det net-kærester - så er der ingen, der kan blive sårede, vel ??

Silke-pige[/quote]

Det er en aftale:hjerte:… weeeeuu… jeg har en internetkæreste:hjerte: og hun er lækker!

:inlove::inlove::inlove:

Hvor er det dejligt, at du vil - jeg sidder her og smiler, så alle mine tænder hænger udenfor.

Silke & Laban… det ligger godt i munden OG ørerne.

-lazykitty

Silke