Jeg er glad og mæt

[quote=Therese;292818]-toshy-toshy

BMin mor har ikke fortalt mig om det med killinger endnu - og jeg har aldrig prøvet det der - så kan vi bare være kærester - sådan rent spartansk ?[/B]

BSilke-jomfruen[/B][/quote]

Åårhhh, dejlige Laban, hvor er det godt, at du nyder maden.
Min opvarterske har serveret alt godt råt eller kogt for mig, men det smager mig ikke :thumbdown: Tunvand ja tak, men ellers ofte nej tak.

Laban, min kollega, du skal ikke være ked af punkteringen. Du har det meget rarere, når du kan tænke på leg og mad som første prioritet over den gamle “damerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamer-og-så-damer!” Det siger en kyndig dame ialtfald :thumbup:

Søde smukke Silke, der vist har Snowshoe-aner, eller ialtfald Ragdoll-ditto:
Slap du bare af. Der er super-rigtig-gode grunde til, at din madmor har sparet dig for alt det bøvl, sorger og stress. Medmindre man finder sig een som Bente Hanebens Tango, mens man er pære-ung, så er alt det et cirkus uden lige. Glem det - too hard work!

Hver kat sin yndlingsmad.
Yoghurt, agurk, div. råt kød, popcorn, Lurmærket smørbart smør: Det bedste råd, vi kan give vore slaver og opvartere, er, at det bare er at observere, om vi er interesserede i denne eller hin madvare, og så tænke sig om ud fra det.

Kære Laban, det er så dejligt at læse, at din tjenerinde har fundet ud af, hvad du allerbedst kan lide :thumbup:

Der er bestemt ikke noget at sige til han ligger og ser så glad og mæt ud :thumbup::thumbup:
Og hvor er han dog flot :inlove: Sikke hans pels skinner, der er nu ikke noget så smukt som en helt sort mis :wehuu::wehuu:

:hjerte: :hjerte: Lækre, lækre Laban, hvor ser du dog bare veltilpas ud!!! :wehuu: :wehuu:

Snif, snif her lugter lidt af ost, gør der ikke…??