Jeg er i dyb chok ang afgang af admins

Jeg er i dyb chok og kan slet ikke fatte at, voksne folk kan være så gemene og ondskabsfulde…

Hvad var denne her side uden MB og de andre HA´er??? Hvis nogen herinde har et problem med dem så, står det jer frit for at smutte… men ak nej… ødelæg det hellere for alle os andre som har dybt respekt for deres arbejde og ikke vil miste dem…

Jeg håber de folk som er årsag til Troldemor´s afsted, har røv nok i bukserne til at stå frem her…

Jeg må ærlig indrømme at jeg har mistet alt lyst til at fortsætte på dette forum… MB oprettede dette her forum
så vi alle kunne havde et rart sted at være, og dette her er takken hun får…

Håber I kan se jer selv i øjene og sove godt om natten… hvilket jeg næppe tror, hvis I da er mennesker med bare en lille smule hjerte…

//Winnie

Kan kun sige fuldstandig enig… dette forum havde ikke været her hvis det ikke var for MB…

Jeg er meget vred over det der er sket…

Jeg forstår ikke hvad de får ud af at opføre sig på denne måde… respekt hmmm nej deres vilje… måske… men er den det vær… [smilie=hate-boid.gif]

Er Troldemor osse gået ??? …Det er da fuldstændig gået mig forbi ?? Jeg må osse være stæreblind, for jeg har slet ikke observeret noget uro, som skulle gøre at admin og mods vælger at gå ?

At bølgerne kan gå højt, er vel meget forståeligt - Det er jo et debatforum, hvor holdninger og meninger udveksles ?

Hvem har opført sig dårlig ?? …Jeg synes da at jeg følger med i ALT herinde, og jeg synes ikke jeg har set direkte dårlig opførsel - Eller osse er det bare fordi jeg har hård hud over hele kroppen :slight_smile:

Jamen, det er da ikke sikkert, at farvel’erne skyldes dårlig behandling.
Sådan har jeg i hvert fald ikke opfattet det.
Det kunne jo være, de bare trænger til at bruge deres tid og energi på andre ting.
Der er trods alt andet her i tilværelsen end os herinde -ked

Ellers er der noget, der er gået min næse forbi :?

Klart Hanne …Men jeg synes alle hentydninger tyder på uheldige episoder - Og det er altså osse gået min næse forbi …Det kunne da bare være rart at vide årsagen, så eksemplet kunne give os brugere en retningslinie ?

Det er pga folks opførsel overfor dem at Trolde og Johnny er gået af…

-uha Det synes jeg da vi skal have frem på bordet så - hvad er der sket -uh

Ja da er rigtig trist at de ikke længere vil være admins -græd Men jeg vil ihvertfald gøre mit til at sørge for at vi fortsat vil have et hyggeligt forum hvor der er plads til alle uanset holdninger :slight_smile:

Det er pga folks opførsel overfor dem at Trolde og Johnny er gået af…[/quote]

Hvilken opførsel? Hvad? Hvornår? -uha

Hopper lige med her.
Enig -thumbs

Synes fandme det er rigtig rigtig sørgeligt… -mai -ked

Ja, de høje bølger startede vist fordi nogle mente, at det ikke var i orden at låse tråde, eller give advarsler om frysning af profiler. Desuden lader det til at der var meget mudderkastning ang. dyremishandling. Det er mit indtryk at det var (nogle af)grundene til HA’ere og admins er gået. Hvilket jeg mener er utroligt ærgerligt, for Kattegale var (og er stadig med få undtagelser) et dejligt forum, med plads til mange og en god stemning.

Det er lidt svært for mig at forholde mig til det, for jeg ved ikke hvad der er foregået. Men hvis det som er sagt her er forklaringen, må jeg sige at jeg godt kan forstå det. Der har været en hård tone i den sidste tid, men jeg håber det er ovre (siden for et par dage siden).

Mega… der har været flere tilfælde hvor folk har sat spørgsmålstegn ved Admin og HA´ernes job… det har også været til offentlig debat i Off topic på et tidspunkt…

I må have mig undskyldt, at jeg er lidt sat af, jeg fatter ikke helt hvad dette går ud på.
Men… jeg mener at huske, at meningen med dette forum var at der frit kunne debateres dog indenfor reglerne.
Jeg synes selv, at det er synd man låser tråde, et debatforum er vel til at debatere på.

Jeg synes faktisk at det var en rigtig god ide, da man lavede tråden hvor alt det med Lone kunne stå, det gav også en del ro at den blev lavet.
Jeg synes at det var synd at man låste tråden, den var sikkert brændt ud af sig selv før eller senere.

Men sørgeligt hvis problemet består i, at der er misforståelser eller delte meninger om hvordan forummet skal køres.
Måske man istedet kunne lave afstemninger for brugerne om de ting der ikke kan blive enighed om.
Det er jo brugerne som former forummet i den sidste ende.
Så hvis man tog brugerne lidt med på nye tiltag og ikke sad bag kulissen og tog bestemmelserne alene, ville der sikkert ikke være så store problemer.