Jeg er ikke blevet mundlam

Men TDC driller mig i øjeblikket.
De kobler mit internet på og af i et væk. Og for at finde fejlen, som de har søgt på i næsten 2 mdr nu, så har de nu skruet ned for min hastighed…?? - Så det tager omkring 10 min at åbne en side - og det kan selv jeg, tålmodige menneske, ikke vente på.
Vi har ellers haft internet læææææææænge - uden problemer. Men i Maj begyndte vi at " hoppe af" og kunne ikke komme på nettet den ene time, men godt den anden, og sådan blev det ved.
Nu mente TDC manden at det måske var fordi vi ikke kunne trække så meget hastighed og derfor ville han prøve at dæmpe den lidt her weekenden over.
Jeg forstår ikke at vi pludselig ikke skulle kunne trække det, det har vi jo gjort uden problemer i flere år… og han glemte at fortælle at han ville få det hele til at gå i s…l…o…w…m…o…t…i…o…n -græd

Så hvis nogen skulle komme til at savne mig, så er jeg herude, i cyberspace, et sted i slowmotion. Og derfor siger jeg ikke så meget lige nu -ked

Nåååååååå det var godt Poly -love Troede du helt havde glemt os her hos de gale -ked -ked

Nåååå Poly det var da rigtig trist men rart med en forklaring… -thumbs

Og savnet er du altså -ked

K æ r e…c h r i s t i e

g å r…d e t …l a n g s o m t …n o k -joker -joker -joker -devilangel

Øv Karen. Du driller -grrrierdumme

Men jeg skal nok bare være taknemmelig over, i det hele taget at kunne gå på nettet.
For det meste af tiden kan jeg ikke motocanaglia_nonegiusto

Og tak til de søde i denne tråd -bear -hæhæ

-xxrotflmao
-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -tihi -tihi -LOL -LOL -LOL -rofl -rofl -dans

Det må jo så være MIG -hahaha

-xxrotflmao
-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -tihi -tihi -LOL -LOL -LOL -rofl -rofl -dans[/quote:3l7retgl]

I er sgu søde ved stakkels Poly -høhø ikke nok med at i er flabet…i spammer også med så mange smiley så det nu går endnu langsommere…

Det ender vel med at hun slet ikke når på arbejde imorgen fordi hun stadig venter på at denne tråd skal loade -LOL

Og ja, der er ikke noget der kan få ens p… i kog som at sidde og vente på en dum computer -græd
Jeg sympatiserer med dig, håber de snart har fundet fejlen -jegkrydser :slight_smile:

Ja billeder er noget møj.

Jens åbnede tv2.dk - det tog næsten 25 minutter

N…å…h…L…i…l…l…e…P…u…s

spøg til side jeg har sku ondt af dig, jeg får knopper når lor…ikke virker -kramer

Stakkels dig, det er jo slet slet ikke til at holde ud. Jeg håber snart, det bliver i orden hos jer, så du rigtig kan tage revance.

Det sted vi boede før vi flyttede hertil var så langt ude i en skov, at vi ikke kunne få bredbånd, men måtte på med et af de gammeldags modem. Og vi blev smidt af igen og igen. Samtidig med alt det bøvl, så var vores regning højere end det vi betaler nu.

HA… dig mundlam?? aller i livet!!!

Men ååååååh hvor jeg dog sympatiserer med dig… der er ikke noget der kan få mit pis i kog som et net eller en computer der stener. Er godt nok blevet meget mere tålmodig med alderen men uuuuuha ve den computer der går mig imod. GG