Jeg er klam!

:s:S:S:S

Jeg duer altzå ikke til det her klamme, fugtige vejr…

Jeg går i stå… jeg går i koma… jeg bliver sær… jeg kan ikke holde det ud !

Her er ca. 27 grader i lejligheden, barometeret står på smukt/meget varmt :argh::argh::argh:

Hvordan pokker får man den fugtige film af sin krop ?? :venter:

Hjælper en ventilator ??

Skal jeg lukke alle vinduer ??

Nu tordner det igen og trækker sammen til endnu et gratis styrtebad - men hvis så bare luften blev god af det - men det hjalp da ikke noget i går :venter::venter:

UFF !!!

Man er slemt negativ lige nu :høhø::høhø::høhø:

har du ikke en blæser?

Tag tøj på af tykt bomuld, også bomuldsstrømper - Det suger fugtigheden!

Der er lige så varmt i vores lejlighed, og virkelig ikke til at holde ud :S
De dage hvor der er fuldt solskin må vi have alle gardiner trukket for hele døgnet, for at der ikke skal blive HELT ulideligt… Og når der så “endelig” er nogle dage med mindre sol, kan vi få det ned på 24 grader.
Vi har to blæsere kørene i døgndrift, men de hjælper egentlig kun hvis man sidder foran dem, for der bliver ikke køligere i rummet af dem. Men den bedste iverstering vi har gjort i år :stuck_out_tongue: for det gør det i det mindste muligt at kunne sove indenfor om natten :surrender1:

:):slight_smile:

Jow, jeg har en nede i kælderen - må ned efter den… :sveder:

:yikes::yikes:

TYKT bomuld ?!

Jamen, elskede søster dog ?!

Er du ude på at slippe af med mig ?? :høhø:

Bare tanken får mig til at svede endnu mere - men det skal prøves…tak :sveder:

[QUOTE=isa;628844]Der er lige så varmt i vores lejlighed, og virkelig ikke til at holde ud :S
De dage hvor der er fuldt solskin må vi have alle gardiner trukket for hele døgnet, for at der ikke skal blive HELT ulideligt… Og når der så “endelig” er nogle dage med mindre sol, kan vi få det ned på 24 grader.
Vi har to blæsere kørene i døgndrift, men de hjælper egentlig kun hvis man sidder foran dem, for der bliver ikke køligere i rummet af dem. Men den bedste iverstering vi har gjort i år :stuck_out_tongue: for det gør det i det mindste muligt at kunne sove indenfor om natten :surrender1:[/QUOTE]

:besvimer::besvimer::besvimer:

Kender det godt !

Er dog så heldig, at solen står i mine stuer om formiddagen - og så er der skygge resten af dagen.

Til gengæld står solen så og bager på soveværelse og køkken :uha:

Her bliver der også lukket vinduer og trukket persienner for, mens solen står på - her bliver den ikke inviteret indenfor :muhaha: :høhø:

jeg bruger en fugtig vaskeklud og tørrer mig af og stiller mig foran blæseren :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;628847]:):slight_smile:

Jow, jeg har en nede i kælderen - må ned efter den… :sveder:[/QUOTE]

Jeg er afhængig af vores…
Vores lejlighed bliver også rigtig klam…
og så må jeg nærmest have den lige foran mig…

:sveder:

Det må jeg prøve… jeg plejer at gøre mit hår vådt med så koldt vand, som overhovedet muligt - og lige så snart det er tørt - så bliver det vandet igen…:inlove:

[QUOTE=Saphiira;628861]Jeg er afhængig af vores…
Vores lejlighed bliver også rigtig klam…
og så må jeg nærmest have den lige foran mig…[/QUOTE]

:slight_smile:

Er lige ved at bade padderne, så kan de få nattøj på og få børstet tænder og så er det tidligt i seng i dag - for sådan 2 varmepærer på hhv 100 og 75 watt - de giver også VAAAAARME … :besvimer::besvimer:

Så de er slukket nu… så må ungerne brokke sig… :høhø:

Jeg lider i fugtig varme, kuldslået vand på håndleddene hjælper og så håret op på hovedet og gang i blæserne.

KH
Linda - der elsker normal sommer med max 20 grader :slight_smile:

[QUOTE=mea culpa;628883]Jeg lider i fugtig varme, kuldslået vand på håndleddene hjælper og så håret op på hovedet og gang i blæserne.

KH
Linda - der elsker normal sommer med max 20 grader :-)[/QUOTE]

Også dét skal prøves…

1. hent blæser i kælder…

2. tag tykt bomuldstøj på…

3. gør dig fugtig og stil dig foran blæseren…

4. kom koldt vand i hår og på håndled…

:ok::ok::ok:

hvor mange tror I, der har en blæser eller flere stående for tiden? :smiley:

Behøver du at være hjemme? Hvad med en skyggefuld plads i en park? Her hos os lufter det en hel del i dag, så hvis man opholder sig i skyggen, kan man godt kalde det en svalende brise :slight_smile:
Og ellers må du jo tage et koldt styrtebad et par gange i løbet af dagen.

[QUOTE=Else;628893]Behøver du at være hjemme? Hvad med en skyggefuld plads i en park? Her hos os lufter det en hel del i dag, så hvis man opholder sig i skyggen, kan man godt kalde det en svalende brise :slight_smile:
Og ellers må du jo tage et koldt styrtebad et par gange i løbet af dagen.[/QUOTE]

Ja, jeg vil godt være hjemme - har været væk fra Silke hele formiddagen… og så bliver jeg DOBBELT-OP negativ, når jeg kommer hjem fra den friske luft til min fugtige lejlighed :høhø:

Og så et lille PS :

Lige nu står det ned i stænger og det tordner pænt meget… :S

:heya::heya:

Nu bliver Pc’en også slukket, alt der afgiver varme er no-no lige nu…

…ses…

:sparegris

Lige pt ligger Oliver foran blæseren og nyder luften :smiley: Jeg må så tag det der er tilovers…:tihi:

Her er så varmt, og man går rundt og sveder hele tiden… Det kan næsten ikke betale sig at gå i bad… man sveder også under bruseren…:ups: