Jeg er lige kommet til

at gå ind på amazon.co.uk

det skal jeg altså lade være med, for det koster mig altid en frygtelig masse penge…

og denne gang havde de tilbud på DISNEY klassikerer… det er forfærdeligt… her står jeg med tilbuddet over alle tilbud for jeg har drømt om at købe de her klassikere på DvD siden jeg var en lille pige og jeg har altid været for nærig…

men nu er det gjort…

Atlantis - The Lost Empire
Beauty and the Beast
Bolt
Fantasia
Fantasia 2000
Home on the Range
Lilo And Stitch
Make Mine Music
Meet the Robinsons
Snow White and the Seven Dwarfs
The Black Cauldron
The Lion King
Treasure Planet

havde de enten ikke eller også var de ikke på tilbud - men de havde alle de andre

jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde… for jeg er overdrevet lykkelig for at jeg endelig har fåt det gjort - men jeg er ikke glad for havregrød og pasta!!! -LOL

hvad sker der for jer når i besøger sites der forhandler DVDer, CDer eller bøger??

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

U GO GIRLIE-FRUE !!!

Hvis du altid har ønsket dig det, så var det da på tide at du fik købt dem - man skal være god ved sig selv.

Havregrød og pasta er da ok mad i et par år.

:savle::savle::savle::savle:

Jeg køber aldrig noget på Nettet… har købt lidt gamle postkort på QXL for et par år siden… els er jeg vist ikke sådan at friste - mine penge sidder godt fast i pungen.

-høhø-høhø

Hjemmesider, der sælger dvd’er og lign. er lige så farlige for mig, som hjemmesider med tøj… -uha

Har lige købt Heroes sæson 1 og en anden, som jeg manglede i en samling. :slight_smile: Til dem der er nysgerrige, så er Heroes (hele sæson 1) på tilbud til 99,95,- på www.stereostudio.dk :slight_smile: + porto…

Men de Disney film er da ikke på dansk, tænker jeg sådan lige?? :?

Hjemmesider med dvd-salg er noget af det farligste man kan vise mig -høhø - og min bror.

Jeg har efterhånden selv fået samlet en del Disney-klassikere, jeg er nærig så jeg går og venter på et godt tilbud før jeg slår til. Af samme grund er det ikke lykkedes mig at få fat i Junglebogen endnu…plus det at jeg vil have pap-cover til så de passer til de andre herhjemme :tihi:

Disney-klassikerne køber jeg så altid herhjemme, da de er noget af det eneste jeg gider se med dansk tale. Muligvis fordi jeg er vokset op med alle historierne og sangene på vinyl-plader lånt på biblioteket igen og igen og igen og…you get it :ups:

Jeg får altid at vide at jeg er god til at bruge andres penge, og det vil jeg da lige forsøge at leve op til ved at smide et par gode links, især til dem der kan undvære danske undertekster m.m.

http://www.mcdvd.dk - pristjek hos en lang række forhandlere så du er næsten stensikker på at købe det billigste sted.

http://www.secondspin.com - nærmest ligesom Blockbusters byttebørs, bare online og for andre regioner. Titlerne du køber her er brugte, men tjekkede og efterplomberede, og hvis du alligevel har problemer plejer det ikke at være et problem at få et nyt eksemplar (hvis de altså har et på lager.) Man kan også købe musik og spil.
Melder man sig til deres nyhedsbrev får man med jævne mellemrum koder til billigere indkøb, det være sig 10% på alle titler, gratis shipping - eller den allerbedste som jeg plejer at springe på: 20% på alle titler og gratis shipping. Bemærk at der sendes fra udenfor EU og man derfor skal holde øje med toldgrænsen, jeg er ikke blevet snuppet endnu, men det betyder jo ikke at jeg ikke bliver det i fremtiden. En løsning kan være at holde sig til de håbløst billige titler og så selv holde alle ordrer under det magiske beløb…så er der ingen problemer.

[quote=Battlestar;182084]at gå ind på amazon.co.uk

det skal jeg altså lade være med, for det koster mig altid en frygtelig masse penge…

og denne gang havde de tilbud på DISNEY klassikerer… det er forfærdeligt… her står jeg med tilbuddet over alle tilbud for jeg har drømt om at købe de her klassikere på DvD siden jeg var en lille pige og jeg har altid været for nærig…

men nu er det gjort…

jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde… for jeg er overdrevet lykkelig for at jeg endelig har fåt det gjort - men jeg er ikke glad for havregrød og pasta!!! -LOL[/quote]
Jamen kære, det skal du da heller ikke -høhø Leve af havregrød, altså, for vi andre tager da gerne mad med, når du holder filmaftner, ikk’oss’, med-fans og katte-(film)-gale out there?
Det er da super, at du har fået en flok fede film til huse, jeg handler stort set ikke på nettet, ellers var jeg sikkert også faldet i :ups:
Og så kan jeg oplyse, at selv ret god vege-mad kan være rigtig billigt :stuck_out_tongue:

[quote=MiSi;182152]Jamen kære, det skal du da heller ikke -høhø Leve af havregrød, altså, for vi andre tager da gerne mad med, når du holder filmaftner, ikk’oss’, med-fans og katte-(film)-gale out there?
Det er da super, at du har fået en flok fede film til huse, jeg handler stort set ikke på nettet, ellers var jeg sikkert også faldet i :ups:
Og så kan jeg oplyse, at selv ret god vege-mad kan være rigtig billigt :p[/quote]

-engel-engel-engel

Jaaaaah, Misi… vi laver da bare en madindsamling til FRUEN.

Jeg lægger en pose dejlig pasta og lidt blandet frugt i indkøbskurven.

:klapper:

[QUOTE=MiSi;182152]Jamen kære, det skal du da heller ikke -høhø Leve af havregrød, altså, for vi andre tager da gerne mad med, når du holder filmaftner, ikk’oss’, med-fans og katte-(film)-gale out there?
Det er da super, at du har fået en flok fede film til huse, jeg handler stort set ikke på nettet, ellers var jeg sikkert også faldet i :ups:
Og så kan jeg oplyse, at selv ret god vege-mad kan være rigtig billigt :p[/QUOTE]

-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

det var da en strålende ide - jeg holder gerne disney aften hvis i kommer med maden

så skal vi se ARISTOCATS!!! :D:D:D:D