Jeg er Maru

Hvis I ikke kender Maru - en Scottish Fold fra Japan - så gør jer selv den tjeneste at lære ham at kende. Videoen er 5 min men de er godt givet ud:)

Denne kats kiksethed er så utrolig, at man ikke kan sige sig fri for at forelske sig!
Forelske sig “hovedkuls” altså - i bogstaveligste forstand :tihi:

Tjek ham ud her

Haha, hvor er han skøn! Han ligner en der nyder livet… :wehuu:

Hvor er han kær :wehuu:
Det er jo som at se briterne herhjemme :inlove:

Åhhhh han er dejlig :wehuu:

En af de sødeste videoer jeg har set med en af de sødeste og mest charmerende katte jeg også har set.
Der hvor han fræser ind i kasserne fik mig til at le højt.
Skøn skøn kat :ok::wehuu:

Enig - og det giver mig et lidt andet syn af en race jeg endnu ikke har mødt - Scotten. Jeg er indædt modstander af deres ører, som giver smerter - men denne mis ser fin fin ud - hans ører er også normale, så han må være en af de katte, som ikke er født med defekten.

Og sød er han.

Tænkte sådan på Nemo og Xena, da jeg så ham:-)

Hvor er han da kær og sjov :hjerte: :hjerte: :hjerte: Man kan ikke andet end at elske ham!

Vi grinede også højt af hans kasseleg her :klapper:

:):slight_smile:

Den må jeg ind og se, men jeg tør IKKE at sende linket til nabo - hun har i mange år ønsket sig sådan en fætter - men der er vist ingen opdrættere i DK ??

:?

:klapper::klapper::klapper:

Årh… sikke en dejlig lille film…

:tak:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Skotten er mig bekendt ikke godkendt i FIFe fordi den kan få smerter som følges af det gen, der giver ørerne på visse individer - Ann K kan forklare det bedre - jeg husker ikke den nøjagtige forklaring.

Men denne kat er sød:-)

[quote=Therese;197876]:):slight_smile:

Den må jeg ind og se, men jeg tør IKKE at sende linket til nabo - hun har i mange år ønsket sig sådan en fætter - men der er vist ingen opdrættere i DK ??

:?[/quote]

Noget siger mig at Lone Lund har noget med Scottish Fold - somebody ret mig, hvis jeg tager fejl?!
Men når det så er sagt vil jeg også med det samme sige at det IKKE er en race jég kan stå inde for - mener ikke genet for mangel på brusk er noget man bør spøge med.

Og så vil jeg da lige kommentere den lille film om Maru :inlove:

Kæft han er SØD :hjerte:
Det med kasserne - for hulan jeg skrald grinede! Se lige de bagben! -love

Charme dét har Maru i al fald og han er helt klart elsket af sin(e) slave(r)! :thumbup:

/Mette

Nej hvor er han bare sjov og charmerende :wehuu:

[quote=Mette Mejdahl;197916]Noget siger mig at Lone Lund har noget med Scottish Fold - somebody ret mig, hvis jeg tager fejl?!
Men når det så er sagt vil jeg også med det samme sige at det IKKE er en race jég kan stå inde for - mener ikke genet for mangel på brusk er noget man bør spøge med.

Og så vil jeg da lige kommentere den lille film om Maru :inlove:

Kæft han er SØD :hjerte:
Det med kasserne - for hulan jeg skrald grinede! Se lige de bagben! -love

Charme dét har Maru i al fald og han er helt klart elsket af sin(e) slave(r)! :thumbup:

/Mette[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Enig… skæppeskøn kassetænkning…

For søren da hvor er han herlig… Manden var helt færdig…

:klapper::klapper::klapper:Det var dog besynderlig kat, men helt igennem vidunderlig er den helt bestemt. Kasselegen var ved at få mig til at dratte ned af sofaen-LOL

[QUOTE=kamikaze;197857]En af de sødeste videoer jeg har set med en af de sødeste og mest charmerende katte jeg også har set.
Der hvor han fræser ind i kasserne fik mig til at le højt.
Skøn skøn kat :ok::wehuu:[/QUOTE]

Lige mine ord :slight_smile: !!
Han er da bare indbegrebet af kærlighed,charme,selvtillid og lækker vamsemave !

Jeg kan kun sige jeg er enig med hvad i skriver om denne søde overnuttede dejlige missekat. Tror jeg vækkede Mogens af hans morgensøvn, da jeg så videon.
Knus Elin

Og ja jeg tænkte også Nemo og Xena da jeg så den:)

Sikke dog en yderst dejlig måde at starte morgenen :tihi:

Både min kæreste og jeg er enige om at Maru er en kat der ved hvordan man lever livet :hjerte:

gud hvor er han altså skøn. kan slet ikke stoppe med at grine igen. tror jeg har set den 4 gange nu. :tihi:

han ligner en lille bamse.