Jeg er muteret

Okay så står verden ikke længere… eller gør den?

Jeg er hermed erklæret 100 % rask for det der grisehalløj og diverse følgesygdomme. Min læge siger, at jeg har været stort set alle kendte versioner af milde sygdomme igennem på 5 dage, men mit immunforsvar har nedbrudt dem alle og jeg har derfor nu et ENORMT stærkt og MUTERET immunforsvar…

Muteret?:tihi: øf øf?-what

Gik en tur før og følte mig helt født på ny. Den der følelse af at være sluppet ud efter 5 dage i helvede er der intet, der slår.
Og som gyserforfatter så kører fantasien jo… mutanter I ved… :høhø:
Gad vide om der følger andre ikke-kendte egenskaber med dette?
Mon nogle af I andre, der har haft Aeren og er muteret ud igennem den, har bemærket noget?

Jeg går lige ud og ser om jeg kan springe som en kat op på taget af laden! Hvis jeg kan, så ved jeg dog ikke helt om jeg fortæller det:høhø:

Jeg har forresten bemærket, at jeg har udviklet en forkærlighed for mudderbad og når jeg griner så siger jeg grynt grynt ind imellem… Er det normalt? :høhø:

:ups:

Altædende har jeg altid været, så den gælder vist ikke… :ups:

jeg er muteret… men det er fordi jeg har været røntgenfotograferet så mange gange at mine børn kommer ud lysegrønne og med 3 hoveder :slight_smile:

dejligt du er rask igen !!!

:kram:

Dejligt du kom hel ud på den anden side, muteret eller ej :høhø:

Nu har jeg siddet og ledt efter en gammel tegning som du gav mig på hjernen.

Kunne ikke finde den, men den blev trykt i en avis dengang da de første vacciner blev opfundet og forestiller nogle stakkels folk som vokser kohoveder (så vidt jeg husker) ud af r***n, straks efter de er blevet vaccineret hos lægen.

-tihi

PS: Jeg er også rask i dag.

[quote=lenschow;291684]Okay så står verden ikke længere… eller gør den?

Jeg er hermed erklæret 100 % rask for det der grisehalløj og diverse følgesygdomme. Min læge siger, at jeg har været stort set alle kendte versioner af milde sygdomme igennem på 5 dage, men mit immunforsvar har nedbrudt dem alle og jeg har derfor nu et ENORMT stærkt og MUTERET immunforsvar…

Muteret?:tihi: øf øf?-what

Gik en tur før og følte mig helt født på ny. Den der følelse af at være sluppet ud efter 5 dage i helvede er der intet, der slår.
Og som gyserforfatter så kører fantasien jo… mutanter I ved… :høhø:
Gad vide om der følger andre ikke-kendte egenskaber med dette?
Mon nogle af I andre, der har haft Aeren og er muteret ud igennem den, har bemærket noget?

Jeg går lige ud og ser om jeg kan springe som en kat op på taget af laden! Hvis jeg kan, så ved jeg dog ikke helt om jeg fortæller det:høhø:

Jeg har forresten bemærket, at jeg har udviklet en forkærlighed for mudderbad og når jeg griner så siger jeg grynt grynt ind imellem… Er det normalt? :høhø:

:ups:

Altædende har jeg altid været, så den gælder vist ikke… :ups:[/quote]

[quote=Battlestar;291686]jeg er muteret… men det er fordi jeg har været røntgenfotograferet så mange gange at mine børn kommer ud lysegrønne og med 3 hoveder :slight_smile:

dejligt du er rask igen !!!

:kram:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Jøsses dog.

Sikke I to kan… jeg har hørt, at den der influenza er meget smitsommelig OG at man kan få virus på sin PC.

Nogen, der ved om det gælder denne influenza ???

:stuck_out_tongue:

Jeg har taget et foto af mig selv her til morgen til mit nye pas. Jeg synes ikke jeg kan se spor forskel. Sådan noget svindel med den mutation! :høhø:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Sikke nogen bisser…

Jeg synes at du ligner dig selv - så bare rolig - og måske du skulle lægge Koontz’ bøger til side lidt ?

-what

Jeg troede, du havde længere hår :?

Vedr: Omplacering.

-gris-gris-gris-gris-gris Disse skønne dyr søger nyt hjem.

Du har ret Charlotte! Mit hår er blevet kortere og mere lyserødt!

Men jeg er let at genkende i Hobro!

Kattene elsker mig stadig… :høhø:

Og nu trækker jeg mine støvler på og går ud og fyre! :tihi:

:inlove::inlove::inlove:

Elle, hvor er jeg glad for at se at du er tilbage i STOR stil.

Nu er jeg sikker på, at du ER helt rask.

:wehu::klapper::yah:

LOL - øføf - min humor er tilbage:-)

:hjerte::hjerte:

Og det er der i hvert fald én helt ovre i København, der nyder i fulde drag… dejligt med din smittende livsglæde.

-gris-gris-gris

Altså Helle :klapper::klapper:Jeg havde nær hoste mine indvolde op, efter jeg så det billede med grisen med støvler -LOL-LOL

Ja de er faktisk lidt søde de grise:-)

Ups :ups:Forresten super godt, du er frisk igen :thumbup::thumbup:

Det billede kommer du ikke langt med…man må nemlig ikke smile, men holde munden lukket. :tihi:

GUUUD du har ret Brita!

Hvis jeg tager et kamera med til Hobro i morgen, kan vi så skyde et nyt?

haha