Jeg er nødt til at forlade jer

… teltene fra Johnny er nemlig ankommet og kattene og jeg skal på campingtur i junglen (læses baghaven) :yah:
Håber, at jeg senere kan præsentere billeder fra den farlige udflugt …

:tihi::høhø::wehuu: Lyder bare spændende! :yah:

-what-what-what

Blev da helt ræd… skriv ikke sådan noget - jeg har det varmt nok i forvejen - og behøver ikke at få et hjertestop også.

:stuck_out_tongue:

God tur i junglen til dig og kattene - husk myggespray - og smid evt brødkrummer, hvor du går så du kan finde tilbage til mig/os

:tihi:

nu sidder jeg jo så og venter spændt på et rigtig hyggebillede med jer alle inde i et telt:p:høhø:

:inlove:

Ditto !

Uden at genere Hrönn mere end højest nødvendigt kan jeg godt afsløre, at hun er for stor til kattetelte :smiley:

Pas nu på at du ikke bliver væk i urskoven :høhø:

Pas nu på derude :slight_smile: Du skulle nødigt blive forsvundet:p

Puha, troede du skred fra kattegale for evigt -what
Men det gør du ikke, heldigvis :yah:
Glæder mig til billeder fra Junglen :smiley:

Min første tanke var ikke at Skattekat forlader Kattegale.

Men derimod - hvad har hun nu fundet på - det skøre kvindemenneske. :rundtosset: :pompom: :gruble:

[quote=Mona Jensen;407388]Min første tanke var ikke at Skattekat forlader Kattegale.

Men derimod - hvad har hun nu fundet på - det skøre kvindemenneske. :rundtosset: :pompom: :gruble:[/quote]

Hun er ved at skrue sig ind i et kattetelt - af med klunset og godt med vaseline, så skal det såmænd nok lykkes.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hrönn er jo den stædige type, der ikke giver op på halvvejen :ok:

[quote=Eva;407390]Hun er ved at skrue sig ind i et kattetelt - af med klunset og godt med vaseline, så skal det såmænd nok lykkes.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hrönn er jo den stædige type, der ikke giver op på halvvejen :ok:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL
Jeg kan da lige se Skattekat på vej ind i det telt -LOL-LOL
:sorry: Skattekat

Nåh, vi er tilbage fra junglen og jeg må desværre melde, at campingferier har ikke den store interesse hos kattene :sorry:
Der kom dog lidt billeder udaf turen og jeg vil lave en tråd i galleri’et …

Her gik jeg og troede at i var faret vild siden at der ikke kom en tilbagemelding :cool: