Jeg er positiv, fordi

Alting bliver s*u så meget lettere når man ikke tager alt personligt, når man kan joke, når man kan sende det sure rips et smil, og næsten se vedkommende kløjs i det :klapper:

:lol::lol::lol::lol:

Skøre skid… en positivtråd ? :høhø: :stuck_out_tongue:

Med humor kommer man langt her i livet… det kræver blot, at man har den samme for for humor - ellers er det skønne, spildte kræfter…

:klapper::klapper::klapper:

Jeg har haft nogle negative dage - alligevel skinner solen og grundlæggende har jeg jo et godt helbred, to dejlige børn, skønne katte, fast arbejde og masser af andre ting i min dagligdag, som jeg skal være glad for.

Så de negative ting, der opstår, skal overvindes og ikke have lov at tage over.

Sidder på mit arbejde, solen skinner ind ad de store vinduer, jeg har udkig til søen og søens gæs er på udflugt med alle gæslingerne - de er blevet rigtig store nu :slight_smile:

Skal man også være positiv idag?.. haha.

Nå men, jeg er positiv idag fordi jeg lige har spist kage:D

:rock::rock:

Og jeg er SÅ positiv, fordi jeg har fået vasket to store maskiner tøj… at jeg så stadig mangler 2-3 maskiner sommertøj fra kælderen - gider jeg ikke at blive negativ over… :ferie:

[QUOTE=Blunky;618070]Skal man også være positiv idag?.. haha.

Nå men, jeg er positiv idag fordi jeg lige har spist kage:D[/QUOTE]

Uden at dele med os, jamen det er jo nærmest negativt, fy skamme sig

Mine to aby piger trives så godt i deres nye hjem :hjerte:

Og fordi antallet af katte er snart nede på det niveau jeg ønsker …

Og jeg er SÅ positiv, fordi jeg har fået vasket to store maskiner tøj… at jeg så stadig mangler 2-3 maskiner sommertøj fra kælderen - gider jeg ikke at blive negativ over… :ferie:[/QUOTE]

Nej nu er det alligevel snart vinter, så har du ikke noget at bruge sommertøj til :klapper::klapper:

Skal man skrive i denne tråd, hvis man er HIV-positiv :?

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;618074]Mine to aby piger trives så godt i deres nye hjem :hjerte:

Og fordi antallet af katte er snart nede på det niveau jeg ønsker …[/QUOTE]

Ja det er lige så godt som at vinde i lotto :ok:

:høhø::stuck_out_tongue:

Er det nu, jeg skal være positiv og sige at jeg rent faktisk glæder mig til vinter…

:snemandsdans:snemand

Er det forkert at blive i godt humør af dette?.. Det jo frygtligt hvis man er!

godt at se at din hjerne ikke er ugidelig:tihi::cool:

:høhø::høhø::høhø:

Njae… det ville jeg nu skrive i Hulen… :cool:

Tør ikke rigtig at grine for meget af dig, hvis det nu er sandt :surrender1:

uuuupsss…

:pose:

egentlig er jeg temmelig lad og ugidelig i dag, knap så positivt :høhø: Men jeg glæder mig nu alligevel til det mentor møde jeg skal til om et par timer, så det er jeg glad over :smiley:

… jeg er positiv fordi det gør livet så meget lettere og bedre end at være negativ…

Jeg er også glad fordi jeg har fundet et par forskellige surprice gaver til to gode opdrætsvenner jeg ved vil bringe lykke - de er i hus, men de skal ikke overbringes nu.

Godt at være på forkant …

[QUOTE=Tante Tut;618082]

Tør ikke rigtig at grine for meget af dig, hvis det nu er sandt :surrender1:[/QUOTE]

Heldigvis ikke … og det er jo rigtig positivt :smiley:

Jeg er positiv fordi Thomas (min bedre halvdel) er glad, fordi han fik det nye job :slight_smile:

:hjertehop: ih hvor du bare kan, hva’ :thumbup: