Jeg er så spændt på i morgen

Ja, det er så småt ved at gå op for mig at det er i morgen at jeg skal ned og se Jamanako! Og er alt som det skal være, så kommer han med hjem med det samme. Har lige pludselig rigtig meget sommerfugle i maven

Smuksakken kan ses her. Er han ikke bare skøn?

Han skal være en legekammerat Diego. En længe ventet tror jeg. Han kommer også med til udstillingen i Ålborg hvis alt går som det skal i morgen og når han flytter hjem. Er meget spændt på hvornår Diego holder op med at være bange for ham (han er en tøsedreng) og de begynder at lege og hygge. Samt hvordan den lille tager det, når han kommer hjem. Så vidt jeg kan se på billederne er han ret fint typet. Bedre muzzle og hage end Diego, og bedre knæk på profilen også tror jeg. Måske kunne hans øre være lidt bedre. Hans temperament lyder på opdrætteren til at være ret skønt, og ideelt hjem til mig da han skulle være rigtig sød og god sammen både store og små i flokken, samt meget kontaktsøgende overfor mennesker.
Hehe, Mea og May bliver så mugne de første par dage. May tør sikkert op så snart han lugter som hjemmet, det plejer hun. Mea, tjaeh… Bare han er flink ved hende, og optager Diego (så han ikke tumler hende) så er jeg sikker på at det nok skal gå godt. Hun er ikke den mest sociale kat (hendes mor blev så også væk i en flytning da hun var 7-8 uger), May er den eneste kat hun nogensinde har kunnet rigtigt med.

Men iiiiiih, jeg glæder mig meget til i morgen.

Hvor kan jeg godt forstå at du glæder dig til at få ham hjem. Der er bare ikke noget bedre end at få en længe ventet ny misser hjem og se hvordan det går sammen med de andre.

Og så for ikke at glemme det…ej hvor er han bare rigtig knus dejlig -forelsket

Birthe - Tak, jeg synes også at han er dejlig -forelsket -forelsket -forelsket Og ja, jeg håber virkelig at han og Diego kommer til at have det godt sammen når først Diego er holdt op med at være bange for ham. (Diego er sådan en tøsedreng, det er ret kært)

Tillykke med den lille smuksak… kan godt forstå du glæder dig og er spændt. Diego skal nok blive glad for at få en kammerat efter et par dage.

Er sikker på at alt går godt, og du får ham med hjem i morgen… Så jeg forventer at du spammer os med billeder. -foto … Min plan er nemlig at få tiden til at gå til fredag, ved at kigge på alle jer andres dejlige killinger…

Vibeke - Det er nok ikke særligt muligt :frowning: Min computer vil ikke tage imod usb, så kan ikke selv tømme kameraet). Men ja, du må da også være ved at gå til, læste lige i en anden tråd at det var på fredag du skulle over og hente Sardor. Du må have det lige som jeg har haft det de sidste par dage, hehe…

Ja jeg er ved at gå til, og på den anden side synes jeg at det er lidt vildt at det er så tæt på. Kan huske det som det var igår , at jeg skrev i deres gæstebog om de lavede den kombination igen, hvor efter jeg straks bestilte at jeg gerne ville have en dreng, og gerne blå hvis det kom… Og det var altså den 31 marts.

Vibeke - Hehe, ja det er da lidt siden. Spændende at det er så tæt på.
Det er jo kun 1½ uge ca siden at jeg første gang kontaktede Monica, og i morgen har jeg nok en ny kat. Fatter det slet ikke.
Men jeg glæder mig til at sammenligne de to på udstillingen i Ålborg. :smiley: De er jo ca jævnaldrende, bortset fra nogle få dage åbenbart. Hvilken dato blev Sardor født? Selvom de ikke lige skal køre mod hinanden til udstillingen vil det for mig være meget spændende at sammenligne, da han jo er af samme kombination som Diego :smiley:

Nej de skal vel ikke op mod hinanden, medmindre det går meget godt. For så kan de vel risikere at komme op imod hinanden som bedste killing?? Er helt ny i det med udstilling, men lærer det nok hen af vejen…
Han er født. 22.05.08

Din er vel et par dage ældre??

Ja, han er 2 dage ældre. Han er født d. 20. Maj.
Hmm, hvis samme dommer dømmer sort/blå tabby og sort/blå kan de risikere at komme op mod hinanden til nomineringen (sammen med de andre killinger i andre racer også) som dommeren har bedømt.
Bliver de bedømt ved hver sin dommer og begge to nomineret, ja, så kan de risikere at komme op imod hinanden til BIS killing :slight_smile:
Må indrømme at jeg ikke tror at vi kommer så langt mig og Jamanako, men man ved jo aldrig.

Nej jeg sætter nu heller ikke næsen op efter noget. Kun at få nogen dejlige og hyggelige dage. Og møde en masse af menneskerne fra forummerne.

Vibeke - Det er også det fedeste ved det hele :smiley: Selve bedømmelsen er typisk overstået i løbet af få min alligevel (medmindre man går videre selvfølgelig, hehe, så er der yderlig spænding). Jeg krydser bare fingre for at der er nok til at køre et BIV ved Diego denne gang, og for at Diego og Jamanako ikke skal op på samme tid, hehe.
Du må da lige lægge et billede ind af dig selv, så man kan genkende dig? :slight_smile:

Kan sandelig godt fortå du glæder dig, håber vi snart får ham at se -love

her er noget vi kan kikke på i mellemtiden

Så kan vi være klar til at være salige når du kommer med billeder -thumbs

Karen - Ja, jeg satser jo bare at være saglig i morgen bare :stuck_out_tongue:
Men ja, det var da pænt af dig at lægge noget ind man kan se på imens, hehehehe

Ja men den kan garanteret ikke stå mål med virkeligheden -høhø -høhø

Karen - Det håber jeg i hvert fald ikke :smiley:
Hvornår skal du forresten på udstilling med nogle af dine igen? Har endnu ikke fået set nogen af dem -sorry

Så er det imorgen Eva -høhø

Har du fået sovet? Kan forestille mig at sommerfuglene har sust rundt inat -høhø

Ihh han er skøn Eva, det bliver fedt og mange tillykker med smuksagen -forelsket -forelsket

Birthe - Ja, atypisk for mig vågnede jeg faktisk før vækkeuret.
Jeg tog derover mødte alle kattene, Monica, Ole og kuldet og ih, det var svært at bestemme sig mellem Jamanako og en rød m. hvid bror, Prontious, der typemæssigt var lige gode, og Prontius var lige lidt større og kraftigere. Jamanako charmede sig dog helt ind på mig mens jeg var der, så det blev ham. -forelsket
Lige nu ligger han på skødet af mig og hygger. Han har taget det hele i stiv arm. Sov det meste af togturen hjem.
Mea og May har reageret som jeg forudså/regnede med. Diego er dog noget mere nysgerrig og mindre bange for Jamanako, end jeg havde regnet med, Især når Jamanako leger er Diego meget fascineret, så det er positivt. De har allerede ligget meget tæt sammen i sengen.
Diego slog dog udefter Jamanako på en måde jeg ikke helt forstår. :? :? Der var ingen knurren eller hvæsen fra nogle af dem, og det startede med at Diego satte poten ud efter Jamanako, og det blev så gradvist hårdere til det næsten var et slag. Dog uden klør eller noget.
Nogen der har noget bud på hvad det betød?
Nu ved jeg godt Diego altid var en stor killing (2800 gram som 13 ugers) men jeg synes godt nok Jamanako er lille. Kun 1650 gram? Er det en ok vægt eller? Han er ikke tynd, men kunne godt have lidt mere sul på kroppen efter min mening. -forelsket

Vi skal skam til Ringsted nu her i weekenden med 2 styk, plus dem der kommer med deres nye ejere :smiley: :smiley: :smiley: