Jeg er stadig forelsket

i de små Singapura, som jeg nu har levet med i 11 år

Jeg faldt j for den lille kat, ud fra nogle kattebøger, og var derfor nødt tll, at finde ud af, hvordan de ellers var, og om jeg kunne opdrætte dem sammen med mine Burmeser.

Det var utrolig svært at finde og få kontakt med opdrættere , som jeg kun kunne finde i USA. Jeg swkrev til rigtig mange,- hvor nogen slet ikke varede, men blandt dem der gjorde fik jeg, at vide, at der var op til 8 års ventetid på en killing til kæl.
Jeg var jo mest interesseret i en til opdræt, så jeg søgte videre, og efter laaaang tid fandt jeg en opdrætteri UK, der gerne ville have de kønne katte udbredt så efter mange mails , fik jeg lov til, at købe en lille hunkat – og ja, i de 11 år er min forelskelse ikke blevet mindre, selvom jeg pga alder og sygdom ikke kan opdrætte længere, men har mor, far,og datter til kæl + 1 Bureser hvorde alle 4 har det skønneste temperament
Her er billede af min første Singapra Lille Fisen som snart bliver 11 år
Såan ostod Singapura’en :

[ul]
[li]:First He took the sunshine, melted it into a pure white cloud and begot the color of warm ivory. This was sprinkled with hushed grains of golden sand which were tipped with the richest brown color of earth. These two colors were carefully blended into a delicate pastel. He then kissed the face with that of an angel and added generous portions of love and devotion, hinted with a spark of mischievousness. Made in heaven and presented to man, this delicate bouquet of exquisite charm is called the " SINGAPURA [/li][/ul]