Jeg er tilbage

Det er forunderligt at min profil er her endnu, men det må betyde at I gerne vil have mig her… :stuck_out_tongue: :høhø:

Der er godt nok sket meget siden sidst.
Jeg er gået fra at være sygemeldt med nogle diagnoser, til at være i arbejdsprøvning i tre år og i 2016 (sommeren er jeg blevet godkendt revalidering og læser nu på drømmestudiet 3k.):thumbup: Hvor jeg går på andet semester og har 31/2 år tilbage.

Jeg har fået godkendt mit stamnavn og fået min første avlspige.

Og tjaa er der mere I vil vide må I gerne spørge. Jeg forbeholder mig retten til at lade være med at svare… :tihi:

Men nu vil til at drille jer igen… :rock:

:velkommen:

Velkommen tilbage!
Avlspige - men uden et billede… Det er en mangel, altså billedet :stuck_out_tongue:

Undskyld det skal ikke ske igen…

Møgungen aka terroristen aka Lillepigen… Der her er i gang med at dufte til blomsterne (med læber og tænder) min mand er naiv…:tihi:

Nååee en sød lille pudderkvast :slight_smile:
Hvor gammel er hun?

Velkommen tilbage, Nethe. Vi har en udfordring med billeder, der er taget på højkant med mobilen. Dem kan systemet ikke finde ud af at vende rigtigt. Men jeg tror, din Lillepige ser lidt mindre frit svævende ud på denne led :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1304650]Nååee en sød lille pudderkvast :slight_smile:
Hvor gammel er hun?[/QUOTE]

Faktisk snart to år og har lige haft hendes første løbetid. Hun lød som en blanding af en storryger og Tina Turner :tihi:

Dejligt at have dig tilbage :slight_smile:

Lyder til at det går godt! Skønt at læse :slight_smile:

Hahaha ja de kan være en smule anmassende når i løb…

Har jo også lige købt første avlshun, se prinsesse Fiona tråden, håber hun bliver en stille løber. Jeg behøver ikke få Tine Turner på besøg i en uge…

[QUOTE=HolmeInc;1304660]Hahaha ja de kan være en smule anmassende når i løb…

Har jo også lige købt første avlshun, se prinsesse Fiona tråden, håber hun bliver en stille løber. Jeg behøver ikke få Tine Turner på besøg i en uge…[/QUOTE]

Det forstår jeg SLET ikke…

Nej vel :tihi:

Er vokset med en højfertil huskat, hun var ikke en stille løber… Jeg har fået nok jammer for en livstid :slight_smile:

:heya:

Troede du ville løbe skrigende væk… :tihi:

Velkommen tilbage. :thumbup:

Velkommen tilbage Nethe :hejsa:

Hej Nethe
og velkommen tilbage :heya: