Jeg er træt og går til ro

:smiley: :smiley: :smiley:

[LEFT]Min bror og svigerinde opdrætter engelske undulater, og i øjeblikket har de denne lille fætter inde i huset, så den kan blive håndtam.

Den er en værre bølle, den er her, der og alle vegne - men selv en lille piphans kan trænge til en lur - se bare her :
[/LEFT]
:D:D:D

:wehuu:

årh hvor er han kær:wehuu:

Når de ser så søde ud når de sover, glemmer man alt bølleriet:)

LOL Hvor er han kær -lovelove

-høhø-høhø

Ja, den er bare SÅ kær.

Og jeg iler med at sige, at den med garanti ikke har ligget der ret længe, før den med kærlig hånd er sat tilbage i en mere behagelig seng.

De er meget ømme over for deres dyr.

:inlove:

Nååå hvor sødt :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg har dog aldrig før set en fugl sove i sådan en stilling :tihi:

Hvor er den kær, den lille fyr :wehuu:

Nåååååhr -wehuu -wehuu

:wehuu:Dejlige billeder Therese.

Mange tak for dem.
Hvor er han fin.

Mange gode hilsner :wehuu:
Mona

Ja, han er altså rigtig sød :slight_smile:

PS. Marrow, Annabel, Fiona, Balut og Hampus råber i baggrunden, at de også synes, at han er lækker. De vil gerne hjælpe med at gøre ham mund, øh håndtam, siger de.

LOL! :smiley:

[quote=Charlotte Oeh.;105823]Ja, han er altså rigtig sød :slight_smile:

PS. Marrow, Annabel, Fiona, Balut og Hampus råber i baggrunden, at de også synes, at han er lækker. De vil gerne hjælpe med at gøre ham mund, øh håndtam, siger de.[/quote]

-LOL

Totalt kær…

Åhh hvor er han da bare nuser

MVH
Gitte

Nå hvor er han fin…pas nu på Silke ikke hapser ham

… Hvor er den dog sød , jeg har heller ikke set en fugl sove på den måde , ellers er det nok bare fordi jeg ikke kan huske det , da det er hvis over er 20 år siden vi har haft fugle :tihi:

nååårh hvor minder den mig om den tamme lille pipper vi havde i min gamle plejefamilie…den hoppede rundt på morgenbordet og spiste vores krummer og så snart vi kom hjem fløj den en i møde…

Aaaw, hvor er det en sød pipper. -wehuu -wehuu -wehuu

[quote=Charlotte Oeh.;105823]Ja, han er altså rigtig sød :slight_smile:

PS. Marrow, Annabel, Fiona, Balut og Hampus råber i baggrunden, at de også synes, at han er lækker. De vil gerne hjælpe med at gøre ham mund, øh håndtam, siger de.[/quote]

:wehu::wehu::wehu:

Tak for tilbuddet, søde misser - jeg bringer det videre - men jeg tror ikke, at I skal regne med noget…

-høhø