Jeg er vildt irriteret

Det var da en underlig opførsel, og det var da også underligt deres nummer var udgået. Tror vist det var godt du ikke fik solgt til dem. Men havde du ikke fået deres navn og adresse iøvrigt, jeg tror jeg ville checke folk i hoved og r… inden de fik dyr fra mig. Men jeg er nok bare mistroisk :slight_smile:

Det er ganske naturligt pli , at man ringe og aflyser , hvis man ikke kan komme som aftalt …

Jo jo det havde jeg. Og havde også tjekket krak og alt stemte med mail, bopæl osv. Fandt deres mobil nummer på krak, da de ikke var kommet efter en halv time og ringede da jeg opdagede det andet pludeselig :? var udgået. Hun svarede ikke, men skrev fra det nummer senere [smilie=hate-boid.gif]

Det underlige var, at de lød til at være den helt rigtige familie med det helt rigtige hjem. Den rigtige indstilling til katte, mad, vaccinationer… ja alt hvad vi havde talt om var perfekt og lød næsteb for godt til at være sandt. Og hun lød meget oprigtig i telefonen… -mai -mai -mai

Tænk hvor let man kan blive snydt. Det må virkelig være bagsiden ved medajlen ved at være opdrætter - at være sikker på ens kat får et godt liv -sorry

Ja for søren da. Og det var også en besynderlig opførsel, der findes mange mærkelige mennesker. Så ja, det må være svært at være sikker på mennesker til sine små mislinger . :?