Jeg faldt ned ad trappen! Ikke for sarte sjæle!

Skal jeg mon tage på sygehuset?
Det gør ik særlig ondt…

Puha, ja det ser lidt voldsomt ud! Måske du skal syes?

Mjaaa… endten lægen… eller også kender du en dygtig makeup artist :wink:

/Mette

Man kan se vokskanten :stuck_out_tongue:

jeg holder på at det er make up :stuck_out_tongue:

Du ser overraskende lidt forgrædt ud :wink:

Lol ja det er mit første forsøg med horror makeup da der er horror night på min yndlingsklub imorgen :rock:
Og jeg har ikke brugt voks gry, men tak fordi du pointerede det :stuck_out_tongue:

[quote=Celina;424848]Lol ja det er mit første forsøg med horror makeup da der er horror night på min yndlingsklub imorgen :rock:
Og jeg har ikke brugt voks gry, men tak fordi du pointerede det :p[/quote]

Nej okay, men skillekanten mellem makeup og ansigt er tydelig. det plejer at være så tydeligt når man bruger voks, en fejl mange livere laver når de ligger horror-makeup :stuck_out_tongue:

Du skal udjævne mere mellem makeup og ansigt - faktisk må du gerne sprede rødmen mere ud over kinden, for ellers virker det lidt for komprimeret :slight_smile:

Det er sejt lavet!
På en klub, i lidt mørke - kan ingen se det er falsk :høhø:

-LOL CUTE!!!

og jeg vil sige det er MEGET imponerende hvis det er første forsøg :slight_smile:

Held og lykke og god tur imorgen :slight_smile:

Tak girls haha
Jeg sendte det som mms til min mor og overvejde hvor mange sek der gik før hun ringede…
Ikke mange vil jeg sige :klapper:

Imgur

http://redhandfilmstudios.com/modules/gallery/albums/Zombies/img/100319052753_facewound.jpg

http://ferenc.biz/photography/files/mua-images/Megan-Vigil-Fashion-Airbrush-Wedding-Horror-Makeup-Hair-Artist.jpg

Imgur

http://mynoobiecon.com/images/n603405395_180038_6911.jpg

Fandt lige et par billeder du måske kan bruge som inspiration :slight_smile:

Jeg synes det er flot lavet :ok:

Jamen dog, nå jeg troede det var fordi du skulle afsted til Hollywood og være horror stjerne og havde allieret dig med en pro. :høhø:

Ang. effekten: Jeg synes det ligner at der er grus i såret, altså kan det ikke kun være et fald på trappen, som har sprækket huden - men måske et fald på cykel, men så mangler der lidt mere hudafskrab. Men til en festlig lejlighed skal det jo heller ikke være for realistiskt. Hav en god aften i morgen. :slight_smile:

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg laver horror make up :rock: Jeg er blevet helt bidt af det. Har lavet et sår mere på mit bryst/hals
Jeg tager gerne imod frivillige testpersoner :muhaha:

Ungdommen i dag er da splittertossede. -LOL

Det er vist sagt til alle tider…

Jeg overvejede hvordan dælen du var kommet til at se sådan ud ved at falde ned af en trappe og så være så kry at du skulle have råd om det var nødvendigt at gå til læge. Meeen svaret fik jeg jo ved at læse videre i tråden.

Super flot lavet :thumbup:
Øv, jeg bor ikke i Hvidovre mere, ellers ville jeg gerne være testperson :smiley:

[quote=PiaH;424988]Super flot lavet :thumbup:
Øv, jeg bor ikke i Hvidovre mere, ellers ville jeg gerne være testperson :D[/quote]

1000 tak -kramer
Øj jeg bor faktisk i Kastrup nu, det må jeg lige få ændret… Men det gør nok ikke den store forskel for dig :tihi:

[quote=Celina;424999]1000 tak -kramer
Øj jeg bor faktisk i Kastrup nu, det må jeg lige få ændret… Men det gør nok ikke den store forskel for dig :tihi:[/quote]

Næ det gør det ikke.