Jeg fandt en killing i tivoli

Puha skal bare lige dele det her med andre kattefolk.

Kæresten og jeg var i Tivoli i går aftes. Vi kommer gående af en sti da en kattekilling kommer løbende hen til os. Det er tydeligt at den er meget sky. Den gnubber sig hurtigt op af hånden og løber så væk igen.
Min kæreste vil gå videre, men jeg insisterer på at få en nærmere kig på den bette kat.
Mit bud er nok at den har været omkring 3 mdr. Den så hverken syg eller afmagret ud, men det var tydeligt at den var sulten.
Min kæreste blev så taget under armen og slæbt med op til service centeret hvor vi gør opmærksom på at der løber en killing rundt.

Jeg tror bestemt at manden bag skranken var en katteperson, for han så straks bekymret ud, og da vi kommer forbi stedet senere ser jeg at der står 3 voksne mænd der prøver at indfange den lille pus.

Jeg er SÅ fristet til at ringe ind i dag og høre om de fangede den og hvad der blev af den hehe. Nøj hvor har man bare brug for at kramme sin egen mis bagefter .

Hvad gør I andre når I finder en lille stakkel som den?

Et sted som Tivoli ville jeg lade dem tage sig af det.
De vil aldrig have en killing løbende frit rundt, så mon ikke den ryger på KV eller lign. :slight_smile:

Imorgen servere de Stegt Killing på spisestederne …

hvad f… er det for noget mærkeligt noget at sige. Synes virkelig du burde skamme dig med sådanne udtagelser. ! :GRR::doh:

Tænk dog før du taler… øh skriver.

[QUOTE=Mijv;709089]hvad f… er det for noget mærkeligt noget at sige. Synes virkelig du burde skamme dig med sådanne udtagelser. ! :GRR::doh:

Tænk dog før du taler… øh skriver.[/QUOTE]

tag da lige en slapper… -Selv jeg kunne se humoren i det indlæg…

Margrethe< så venligst være sød at forklar mig, hvor humoren befinder sig i indlægget, for den gik åbenbart min næse forbi.

Humor kan ikke forklares - enten er den der eller også er den ikke.

vi tager den lige for prins knud så… Selvfølgelig er det humor - der serveres ikke killing på danske restauranter (og så er der desuden ikke nok kød på en 3 måneders killing til “spisestederne” :wink: pardon my frensh )

Hvis man skriver noget der er ironisk eller for sjov så sæt en :slight_smile: efter, så blir man ikke misforstået … og vi har jo nok forskellige opfattelser af humor :smiley:

Dejligt at der blev gjort noget…
ville nok have gjort det samme. så håber man bare den får det godt

[QUOTE=DK Zaphy;709121]Dejligt at der blev gjort noget…
ville nok have gjort det samme. så håber man bare den får det godt[/QUOTE]
Ja, jeg tænker det samme, men også “hvordan er den endt i Tivoli?”…den må have krydset en større vej, fare for at blive kørt ned osv og alle mulige farer i en storby…for at ende i Tivoli…

af alle steder så lige tivoli… men mon ikke der nu er en Mis Tivoli ligesom vi engang fik en Mis Bilka herinde ?

Jeg tænker måske nogle har fået den derhen, men alligevel hvorfor skulle man lige vælge tivoli at “smide” en kat…
Hold da ferie, hvis den har krydset alle de veje, så har den været heldig!

Hmm man kan ikke ringe til tivoli og høre, hvad de har gjort? er virkelig nysgerrig…

[QUOTE=Mijv;709089]hvad f… er det for noget mærkeligt noget at sige. Synes virkelig du burde skamme dig med sådanne udtagelser. ! :GRR::doh:

Tænk dog før du taler… øh skriver.[/QUOTE]

ROOOLIG nu, var KUN en JOKE… Som om… Hold da op…

Tak for du ville skære den ud … Og rart der var nogle der havde bare lidt humor her :slight_smile:

O.o o… kay…

Minder lige om et gruk:

Den der kun tar spøg for spøg
og alvor kun alvorligt
han og hun har faktisk
fattet begge dele dårligt

Og ja jeg synes sagtens I kan ringe til Tivoli og høre om den blev fanget :slight_smile: