Jeg får besøg

ja som overskriften siger, så får jeg snart besøg.

Marcel som er fra et af mine kuld af siam, kommer og skal på ferie her i 1 ugestid, mens hans far skal på arbejde i udlandet. Marcel er tidligere passet her og har været i pension, det sidste brød han sig slet ikke om.

Så sidst på mdr. kommer han og indtager 1 salen som ved sidste besøg, så står den på hygge og kram. Lige lidt nye billeder af knægten :hjerte:

MVH
Gitte

Det var da en ualmindelig dejlig gæst du får:wehuu:

Wow - flot mis! :slight_smile:

:slight_smile: Hold da op en steg :slight_smile:

Viste slet ikke du opdrættede siam??? eller har gjor?? :slight_smile: Fortæl dog kvinde… :smiley: :wink:

Nej dog, en flot fyr. Hvor gammel er han? :slight_smile:

Hvor er han smuk :hjerte:
Jeg vidste slet ikke at du havde opdrættet siam :slight_smile:

Sejt…Siam-SFO
Vi har også af og til MCO-SFO, når Rasmis bor her

[QUOTE=DK Sugieh;837921]:slight_smile: Hold da op en steg :slight_smile:

Viste slet ikke du opdrættede siam??? eller har gjor?? :slight_smile: Fortæl dog kvinde… :smiley: ;)[/QUOTE]

Har gjort, en stor fejl vi ikke gør længere syntes min mand og ene knægt især. Jeg syntes kat IV kattene er smukke, men gik psykisk ned sammen med en masse andre ting, så stoppede helt. Har dog glæden af engang imellem om være kattesitter på nogle af de killinger vi nåede at få og det nyder jeg, men må se i øjnene at et liv kun med disse ikke går med mit sind, der er fladnæserne meget mere mit temperament ss

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;838015]Har gjort, en stor fejl vi ikke gør længere syntes min mand og ene knægt især. Jeg syntes kat IV kattene er smukke, men gik psykisk ned sammen med en masse andre ting, så stoppede helt. Har dog glæden af engang imellem om være kattesitter på nogle af de killinger vi nåede at få og det nyder jeg, men må se i øjnene at et liv kun med disse ikke går med mit sind, der er fladnæserne meget mere mit temperament ss

MVH
Gitte[/QUOTE]

Jamen så er det jo bare helt perfekt at du kan få lov at låne engang i mellem :slight_smile: Og endnu bedre, at du har fundet en kat med et sind lige til dig :slight_smile:

Sikke da en lækker gæst at få ind i sit hjem :slight_smile: