Jeg fik en henvendelse på min kat

Nu skriver Natascha ikke lige om det er hus- eller racekatte, at hun har på Vildkat, men en huskat har da lige så meget brug for dyrlægehjælp ved behov, som en racekat har.

Synes ikke, at man kan stille det så sort-hvidt op. Jeg har ikke råd til en racekat, men forsøger så heller ikke, at prutte med prisen hos dyrlægen. Vi smed ca. 15.000 kr. sidste år hos dyrlægerne.

Buffy,
Det var dårlig formuleret af mig - kunne ikke se meget længere end min egen næsetip - så tag det som min private holdning til mine egne katte - prutteri = ingen kat.

For mig har det altid været meget vigtigt, at børnene skulle lære at behandle dyrene ordentligt. Jeg bliver derfor så glad når Joey (som blev 5 år forrige torsdag) bærer en killing ud af sit værelse, fordi han vil lukke døren, og så siger “Se mor, er jeg ikke dygtig til at bære killingen?” og så løfter han den som jeg gør, og husker at holde under numsen -love

Jeg bliver især glad for det, når jeg tænker på da fotografen var og aflevere vores bryllupsbilleder. Hun havde nemlig sine 2 drenge med, og den yngste (4 år) tog en af killingerne og kastede den afsted -what :mad: Jeg blev simpelthen SÅ gal, og sagde han måtte SLET ikke røre killingerne mere. Jeg holdt meget øje med ham resten af tiden de var her, og nåede også at stoppe ham 2-3 gange, hvor han skulle til at tage en af dem igen.

Der skete heldigvis ikke noget med killingen, men det lærte mig at jeg fremover skal holde meget grundigt øje, når der kommer børn på besøg som jeg ikke kender.

Så Nat, følg din mavefornemmelse, den har som regel ret -thumbs

[quote=Mona;61484]Hej Gerner!

Jeg ville under ingen omstændigheder købe kat sådan et sted.
Jeg finder spørgsmålet særdeles upassende;
men du kan da stadig have din mening om sagen.

Hvis du er i tvivl om, at køber kan klare katten på anstændig vis,
og det som følger med ved at ansaffe et husdyr, så ville jeg aldrig sælge dem en kat.
Venlig hilsen
Mona[/quote]

Du behøver ikke fremhæve teksten med fed skrift over for mig, jeg kan godt læse den almindelige-rulleøjne

Jeg skriver på min måde - du på din.
Så stopper vi her.

Du er for barnlig.
Dette gider jeg ikke indvolvere mig i.
Mona

[quote=Mona;61664]Jeg skriver på min måde - du på din.
Så stopper vi her.

Du er for barnlig.
Dette gider jeg ikke indvolvere mig i.
Mona[/quote]:)-høhø-engel