Jeg forstår intet

I husker måske denne tråd

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=6809

Nu er mine varer kommet - og alt er skam fint - The annount has been taken from Your credit card, står der - men nej jeg har ikke betalt… Jeg har skrevet til dem igen og bedt om hjælp:-)

Men de har ikke svaret - det er en uge siden - så tak for foder Zooplus:-)
Nu gør jeg ikke mere:prut:

:tihi: Nice! :thumbup:

Velbekomme.

De kontakter mig jo nok, når de opdager fejlen - har sendt to mails, nu må de selv om det:-)

De venter nok bare på at kursen på pundet skal stige-høhø
Marina

Noget med din ordrer drillede med betaling osv., ikke?

Når jeg bestiller fra Zooplus kommer varene dejlig hurtig, og penge trækker de som regl næsten først 1 uge efter jeg har modtaget mine vare.

Men er der sket en fejl, så som du skriver så kontakter de dig helt sikkert nok når de opdager det. :wink:

Jeg bestilte en gang sidste år nogle ting fra thecatgallery i England. Da varerne så kom, så var der nogle af dem, vi ikke lige kunne bruge alligevel, så dem sendte vi retur.

Vi fik så penge retur for returvarerne, men de har aldrig trukket penge for nogle af de ting vi fik, så det var da en god forretning at handle med dem.

Hvad der er sparet er tjent Helle :thumbup:

Hmm… Nice bussiness… :wink:

Men de er altså også et stykke tid om at trække penge, når jeg bestiller…

Det lyder som et rigtigt godt tilbud haha.
Men som min far altid sagde, når der er noget der lyder for godt til at være sandt, så er det det helt sikkert. Regningen skal desværre nok komme.

Det er underligt at de slet ikke har kontaktet dig.