Jeg fryyyser!

Det ligner også en rigtig god plads. som lige passer til hende. :slight_smile:

Klager er taget til efterretning:

Og så har Netto for tiden en lille radiatorseng, der både kan gå indenom varmemåleren og samtidig er sådan konstrueret, at den ikke gnaver på væggen bagpå som min Kattens no. 1.

I vejledningen står der: “Radiatoren skal stå på alm. stuetemperatur - dog højst 250 C.” - det har Deena sikkert ingen klager over.

Sidst men ikke mindst fik jeg endelig monteret chipkattelemmen på den kasse, jeg længe har haft stående til at blive mit nye forsøg med en foderkasse:

Jamen radiatorer er da beregnet til at man skal ligge på dem :smiley: Og sikke en fin hylde hun nu har fået :slight_smile:

Her er mine som de lå i går aftes (se venligst bort fra alt rodet på bordet, jeg var midt i et neglelaksprojekt jo L)

Ja, det kan jeg altså heller ikke lade være med at tænke :slight_smile:

[QUOTE=pivnu;1018641]Klager er taget til efterretning:

Og så har Netto for tiden en lille radiatorseng, der både kan gå indenom varmemåleren og samtidig er sådan konstrueret, at den ikke gnaver på væggen bagpå som min Kattens no. 1.

I vejledningen står der: “Radiatoren skal stå på alm. stuetemperatur - dog højst 250 C.” - det har Deena sikkert ingen klager over.

Sidst men ikke mindst fik jeg endelig monteret chipkattelemmen på den kasse, jeg længe har haft stående til at blive mit nye forsøg med en foderkasse:
[/QUOTE]

Så fik du kisten i brug, håber det går efter planen. Var det noget med der skulle være begrænset adgang til maden for nogle af kattene, eller husker jeg forkert? :slight_smile:

Ja, min 3. kat er temmelig allergisk, og hende frysepinden er meget utilfreds med at mangle fri adgang til foder. Så hvis hun nu bare ville lære selv at gå ind i kassen og spise der, så kunne alle være glade. Men hun nægtede at lære det i en tidligere kasse, der var lidt mindre og mere lukket, så nu prøver jeg igen.
Nu er det jo også kun ca. 6 mdr. siden, vi hentede kassen :wink:

[QUOTE=pivnu;1018935]Ja, min 3. kat er temmelig allergisk, og hende frysepinden er meget utilfreds med at mangle fri adgang til foder. Så hvis hun nu bare ville lære selv at gå ind i kassen og spise der, så kunne alle være glade. Men hun nægtede at lære det i en tidligere kasse, der var lidt mindre og mere lukket, så nu prøver jeg igen.
Nu er det jo også kun ca. 6 mdr. siden, vi hentede kassen ;)[/QUOTE]

Som vi alle ved, hastværk er lastværk :wink: Jeg vil da klart mene at der er håb, for denne kasse er jo trods alt ret stor & så er den jo fyldt med “huller.” Men jeg gætter på at det var en del af grunden til du gerne ville have netop denne kasse. :slight_smile: