Jeg går og ryster

Er Tante T overhovedet et rigtigt menneske…-what Måske hun har et selvskrivende tastatur -what Måske er hun en robot -what

Hold da op -what 10.000 indlæg , har du skiftet tastatur undervejs :stuck_out_tongue:

Jeg har været med siden august og næsten dagligt sludderet med ,( dog var jeg i starten , sky og generet -høhø)

Men Therese du kan se , hvis du er væk et dage , så er vi helt op på dupperne , så du skal endelig ikke holde dig tilbage :thumbup:

ja det troede jeg også :cry:

er igang med at se på det… det kan vel være de 10.000 må vente lidt Therese - hvis jeg da kan finde problemet…

prøv at tjekke jeres indlæg nu - alle ENIG’erne er vist væk nu!!

Nu behøver du vist ikke bekymre dig det næste halve år Therese :tihi:

Jeg anede ikke det her kunne lade sig gøre - men nu er det i hvert fald fixet ser det ud til…

:sorry: :cry:

:besvimer: Hold da op Tante T! Det er godt at du ikke har en iPhone eller miniPC, for så ville du sikkert også være på kattegale, når du er udenfor :tihi:
(eller…du har måske sådan en dims? :S)

[quote=Gry Gressbakken;210916]Det der slår mig og ryster MIG, er at du har oprettet dig efter mig, men har over dobbelt så mange indlæg.

Jeg blev registreret 18-10-08 og jeg har 3.841 indlæg.

Du blev registreret 25-12-08 og du har 9.918 indlæg.

i statistikken har jeg lavet 15 indlæg pr. dag, og du har lavet 53.

Jeg tror det er et hint Therese!

-kaisålæredet Step away from the keyboard with your hands where we can se them woman!!!

:klapper:[/quote]

[quote=Skattekat;210943]Selvom man nu trak ½-delen fra, for ‘‘enig’’-indlæg … så er det stadigvæk meget på et halvt år :besvimer:

Jeg tror måske at alt hendes snak om ‘‘rigtige mennesker’’, bare er noget pral fra hendes side af :venter:[/quote]

[quote=Kaja;210955]Hold da op -what 10.000 indlæg , har du skiftet tastatur undervejs :stuck_out_tongue:

Jeg har været med siden august og næsten dagligt sludderet med ,( dog var jeg i starten , sky og generet -høhø)

Men Therese du kan se , hvis du er væk et dage , så er vi helt op på dupperne , så du skal endelig ikke holde dig tilbage :thumbup:[/quote]

[quote=Battlestar;210969]ja det troede jeg også :cry:

er igang med at se på det… det kan vel være de 10.000 må vente lidt Therese - hvis jeg da kan finde problemet…[/quote]

[quote=Itzy Bitzy;210977]:besvimer: Hold da op Tante T! Det er godt at du ikke har en iPhone eller miniPC, for så ville du sikkert også være på kattegale, når du er udenfor :tihi:
(eller…du har måske sådan en dims? :S)[/quote]

-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

Jeg tror, at jeg kan sige det ganske kort :

Jeg skriver lisså meget som jeg snakker - så i disse dage holder jeg mig i skyggen for ikke at blive skoldet på tungen…

:p:p

Hovsa, nu røg man da lige ned i antal indlæg, fordi ENIG blev slettet som indlæg…
Så Tante T, slap du bare af igen, der er lang vej op til de 10.000 for dig, nu er du jo kun godt halvvejs:tihi::tihi:

[quote=louiseogbuster;210991]Hovsa, nu røg man da lige ned i antal indlæg, fordi ENIG blev slettet som indlæg…
Så Tante T, slap du bare af igen, der er lang vej op til de 10.000 for dig, nu er du jo kun godt halvvejs:tihi::tihi:[/quote]

:dans::dans::dans:

[quote=Battlestar;210969]ja det troede jeg også :cry:

er igang med at se på det… det kan vel være de 10.000 må vente lidt Therese - hvis jeg da kan finde problemet…[/quote]

[quote=Battlestar;210976]Jeg anede ikke det her kunne lade sig gøre - men nu er det i hvert fald fixet ser det ud til…

:sorry: :cry:[/quote]

:tak::tak::tak::tak:

Håber ikke, at det gav dig sved på panden.

STAY COOL !!

:rock::rock:

[quote=louiseogbuster;210991]
Så Tante T, slap du bare af igen, der er lang vej op til de 10.000 for dig, nu er du jo kun godt halvvejs:tihi::tihi:[/quote]

Ja, nemlig…men navnet til den tid må absolut blive noget i retning af…

Tante Turbotaster-T

-LOL-LOL-LOL

Tak og enig knapperne tæller ikke :stuck_out_tongue:

Jeg mener, at det er længe siden - det blev ændret smiler

[quote=Therese;210979]-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

Jeg tror, at jeg kan sige det ganske kort :

Jeg skriver lisså meget som jeg snakker - så i disse dage holder jeg mig i skyggen for ikke at blive skoldet på tungen…

:p:p[/quote]

Therese TUT…:wehuu:
Aldrig…aldrig nogensinde må du ændre dig.
Lov mig det…dit dejlige væsen…

Du er guld værd for Kattegale.

For pjank og pjat i livet skal der til :klapper:

[quote=Mona Jensen;211017]Tak og enig knapperne tæller ikke :stuck_out_tongue:

Jeg mener, at det er længe siden - det blev ændret smiler[/quote]

Hvis du havde læst med lidt længere nede i tråden, så havde du fundet udaf at ‘‘enig’’-knappen rent faktisk stadig gik ind som et indlæg :rock:
Det har Gitze lavet om på her i dag …

[quote=Skattekat;211024]Hvis du havde læst med lidt længere nede i tråden, så havde du fundet udaf at ‘‘enig’’-knappen rent faktisk stadig gik ind som et indlæg :rock:
Det har Gitze lavet om på her i dag …[/quote]

Jeg har skam læst :slight_smile:

Hos mig har den været “afmonteret” 4-5 mdr. (ikke talt med)
Uha…der er nok en grund :brist:

[QUOTE=Mona Jensen;211030]Jeg har skam læst :slight_smile:

Hos mig har den været “afmonteret” 4-5 mdr. (ikke talt med)
Uha…der er nok en grund :brist:[/QUOTE]

Hmm jeg tror ikke at man kan “vælge den fra” for nogle og ikke alle, enten tæller den med, eller osse gør den ikke, jeg er sikker på, på trods af min ringe teknik-viden at det er en forum-indstilling og ikke en bruger-indstilling

[quote=Felis;211006]Ja, nemlig…men navnet til den tid må absolut blive noget i retning af…

Tante Turbotaster-T

-LOL-LOL-LOL[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Juuuuubiiiiiii !!!

Vil bare SÅ gerne have mit Tante T med i mit navn…

:tak:

[quote=Mona Jensen;211023]Therese TUT…:wehuu:
Aldrig…aldrig nogensinde må du ændre dig.
Lov mig det…dit dejlige væsen…

Du er guld værd for Kattegale.

For pjank og pjat i livet skal der til :klapper:[/quote]

:tak::tak:

Tak, Mona-pige

-høhø-høhø

Jeg er bange for, at jeg ikke ændrer mig det store… -what… jeg ER og bliver et stort, fjollet legebarn… og det er jeg ikke det mindste ked af at indrømme.

:fin:

Tante T, du skal ikke være ked af det, jeg har kun været aktiv i omkring 2 måneder, og jeg er også over de 1000. så ingen mobning her fra, men det kan være de andre så har fundet endnu et offer (skuler til Johnny:tihi:)

:wehuu: