Jeg glæder mig så meget!

Endelig gode nyheder herfra :slight_smile:

Snus og jeg skal nemlig have en killing :hjerte:
Jeg har besluttet at jeg ikke vil skille de andre katte fra hinanden, det kan jeg ikke bære at udsætte dem for.
Snus har været væk fra flokken så længe, at det nok vil være som en sammenføring mellem to fremmede, hvis Gakke skal flytte sammen med os.

Så for at Snus kan få en legekammerat, og jeg kan få liv og glade dag igen, er Snus og jeg blevet enige om vi udvider vores lille familie med en killing.

Så i uge 40 er vi så heldige at smukke Evita fra DK Lindvig flytter hjem til os :thumbup::thumbup:

TAK Hanne, for at du vil lade Evita flytte ind hos Snus og mig :love2:

Stort tillykke med den lille misse pige, :slight_smile:
Sikke en smuk lille sag :hjerte:

Stort tillykke med hende, hvor er hun skøn :wehuu:

sådan en lille smuksak, tillykke med hende, hun er bare dejlig :wehuu::wehuu:

næææææææææææææhhh en lille ko-katte-killing :slight_smile:

Tillykke med hende, hvor ser hun dejlig ud :love2:

Det her siger jeg ikke om alle katte, men hold da kæft hvor er den… DEJLIG :slight_smile: ( i troede lige hva?!) elsker den hale ^^

Aiiiii, men Pia!!! DET DER ER IKKE FAIR!!!:lynogtorden::tihi: Hvor er hun dejlig… Og bedårende!! :wehuu:

Stort tillykke Pia, hun er da bare bedårende, det skal nok blive rigtig godt. Hun er så smuk

MVH
Gitte

Sød sød sød!!! :hjerte::hjerte::hjerte:

Nogle katte kommer bare når man har allermest brug for dem… Sugieh er mit eksempel på det :slight_smile:

Hun er supersmuk :hjerte::hjerte::hjerte: Jeg er sikker på, både du og Snus vil blive glade for den beslutning :slight_smile:

Pia - jeg håber du og Snus er forberedt på liv og glade dage :høhø: for der er smæk på Evita.
Hun er rigtig sød og ligner en sand :engel: men lad jer endelig ikke narre af det.
Hun er fræk som en slagterhund, intelligent og lynhurtig … og slipper som regel afsted med det … hun kører det hele “hjem” på charmen

Jeg er MEGET glad for at Evita skal bo hos Snus og Pia :rundtosset:

Åhh… hun er bare så sød! og fin :wehuu: Med jordens sjoveste hale, som man da kun kan komme i godt humør af at se på!

Stort til lykke med hende…

Ihhh hvor er hun kær…sikke en charmetrold, hende skal du og nok få meget glæde af…tillykke til jer begge

En Muuuh-Mis :smiley: :hjertehop:

Stort tillykke:hjerte:

… GID det var mig!

Ejjjjj hvor skøøønt så kan vi stadig følge smuksakken med den super flotte hale herinde :wehuu:
Et kæmpe stort tillykke til dig og Snus Pia :wink:

Hvor er det dejligt at høre. Skønt når noget bare flasker sig!

Tak skal I have allesammen :slight_smile:

Jeg glæder mig så meget, og kan næsten ikke vente!

Nuii… Sikke en charmetrold… :wehuu: Hun ser virkelig sød ud…

Stort tillykke med hende, Pia… Ja og også tillykke til Snus, som får en lille veninde… Håber hun kan følge med Evita når hun spurter med 100 km/t…:smiley: