Jeg har de SØDESTE naboer

Ja jeg har de sødeste naboer ØV BØV.

Nabokonen har lige banket på, og da jeg åbnede stod hun med en bøtte med frisk bagt æblekage og en bøtte med cremefraish :smiley: :smiley: Det er da super sødt. Ih hvor var det dejligt. jeg som sad her emd den største lækkersult, også banker hun lige på :smiley:

Så ØV BØV jeg har de bedste naboer i DK -joker -joker -joker

Ej, hvor dårligt… også kom du slet ikke forbi Esbjerg med et stykke til mig… skam dig Sine

HE HE NEJ spiser det HELE selv -sorry

Grådige apparat…

Fik du forresten bagt til lillepigen?

GGGGGGGGGGGGGGGG ja jeg er FNIS

Nje ikek ednnu, hun har fødselsdag d 7 juli og vi holder for familien søndagen efter.

Grådig, egoistisk og selvcentreret - DET er hvad du er…

Intet mindre

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Ai hvor er jeg misundelig… Sikken skøn nabo du har :wink: Det må være vildt dejligt -forelsket -thumbs :smiley: :slight_smile: [smilie=hate-tunz.gif] -pote -pote

GGGGGGGGGGGGGGGG ja jeg er FNIS

Nje ikek ednnu, hun har fødselsdag d 7 juli og vi holder for familien søndagen efter.[/quote:2u2q58ha]

Nåååå så er der jo masser af tid :smiley:

eeeej hun kunne da godt være kommet med kage da vi holdt “møde” [bigloony] (men bollerne var nu også gode, så jeg kan ikke klage)

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Jeg laver kage næste gang du komme Hanne -thumbs

Øv hvorfor bor jeg på landet, den nabo som bor tættest på, er en ungkarl, så tror sgi ikke han kommer og overrasker mig med hjemmebag -hæhæ

Nå men jeg har lige bagt en chokoladekage i aftes, som Daniel skulle have med i skole (fødselsdag på søndag). Og i morgen skal jeg lave broccolisalat til 40 personer, da de holder afslutning på skolen.

HI HI HI . du må GERNE køre til Fyn med din LÆKRE Broccolisalat… det skal bestemt ikke stoppe dig -tihi -tihi -upssa -kramer

Nå ja en fra eller til skulle da ikke være noget jeg råbte højt over. Men synes der er lidt langt bare for at aflevere broccolisalat :S

HI HI nå det syntes du dog alligevel? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Det var da skønt…

Jeg ligger altså godt til i den konkurrence med at være en god nabo, for jeg kan finde på at gå ind med nybagt brød til mine naboer…

Det var da skønt…

Jeg ligger altså godt til i den konkurrence med at være en god nabo, for jeg kan finde på at gå ind med nybagt brød til mine naboer…[/quote]

Jammen så syntes jeg da i skulle tage og flytte hen ved siden af os, bare til den anden side? var det ikke noget? :stuck_out_tongue:

Det var da skønt…

Jeg ligger altså godt til i den konkurrence med at være en god nabo, for jeg kan finde på at gå ind med nybagt brød til mine naboer…[/quote]

Jammen så syntes jeg da i skulle tage og flytte hen ved siden af os, bare til den anden side? var det ikke noget? :P[/quote:l0bn29rk]

Altså, nu er det sådan at jeg ikke har tænkt mig at rykke teltpælene op de næste mange år -høhø
Men du er da velkommen til at flytte herud, der er lige nu to tomme 3-værelses bare i min blok…

HI HI HI mange tak for tilbudet, vi skal dog bruge en 4 væreslses [bigloony]

Hmmmmmmmmm jamen der er riiiiiiiiiiiiiiiigtig mange 4 og 5 værelses rækkehuse her hvor jeg bor

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Hmmmmmmmmm jamen der er riiiiiiiiiiiiiiiigtig mange 4 og 5 værelses rækkehuse her hvor jeg bor

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony][/quote:jeo2ruhq]

HA HA HA JA det kunne sgu ellers være hyggeligt [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]