Jeg har en urenlig kat

I flytte processen fra Sjælland til Fyn var jeg meget bevidst om at kattene skulle berøres så lidt som muligt inden og så hurtigt det var muligt få anvist deres kommende bolig. Poul var begyndt at sætte sig ved siden af kassen inden vi flyttede. Ikke hver gang men af og til. Jeg rev mig i håret men vi sku jo flytte så det gik vel over igen når vi nåede sikkert herover og kom i orden. Den korte periode han måtte opholde sig et andet sted medens tømmeren fiksede han nye bolig gik det galt. Han gjorde på gulvet gud ved hvor mange gange hver dag. Ind sku han i hvert fald ikke så han måtte bo i kattefængslet, hvor han fortsatte sk…eriet. Jeg brev mig i håret og brugte alle de trylleformularer som jeg troligt giver videre til andre med lignende problemer. Ingen ting hjalp. Poul s… på gulvet 5-6 gange i døgnet. Vi kunne dog blive enige om at han brugte nogle aviser som jeg bredte ud på gulvet. Det lettede jo noget. MEN det sku jo holde op. Til sidst fik jeg ondt af ham og tog ham ind. Det var trylleformularen for ham. Han opfører sig høfligt og ordentligt og går på bakke som en voksen.

Ville blot dele denne oplevelse med andre. Sygdom er ikke altid årsagen. Andre kattes påvirkning kan også være årsagen når lille mis vælger gulvet i stedet for kattebakken.

Godt at du fandt en løsning !!!