Jeg har fået nok

Jeg er dybt frustreret og har i den grad fået nok… :frowning:

Nu vrimler det med historier om snyd og fup med penge, trusler om vold med og uden kniv, anmeldelse for ditten og datten, skruer er blevet løsnet fra hjul, politit mig her og der osv osv…

Det er fandme sygt -brækkesig

Og jeg har fået nok…jeg er her for at nyde, se og høre om andres katte, snakke om mine egne…i det hele taget bare, at dele mine tanker og bekymringer med ligesindet katteelskere og tage del i deres -love

Lone’s situation gør mig utrolig ondt men jeg er ikke i tvivl om, med de personer som aktivt er inde i den, at der nok skal komme en ordning på det, til kattenes bedste -thumbs

Når jeg ser på nogle af de profiler som er mest aktive i de tråde om Lone’s og hendes kattes sørgelige situation kan jeg se, at de er blevet oprettet i løbet af den sidste uges tid og det kan kun få mig til at tænke på, at de udelukkende er oprettet for at lave rav i den… og det gør mig usigeligt ked af det -ked

Til de personer som er kommet til i de sidste dage, som ikke har noget at gøre med denne sag -velkommen …og til dem som er kommet for at lukke L… ud [smilie=hate-boid.gif]

-upssa det var så dagen sure opstød fra mig -sorry

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote:3fothia5]

-thumbs

Jeg kan sagtens forstå dig.

Jeg er en af dem der lige er kommet ind her, og formentlig en af dem du forbinder med ballade, men jeg kan forsikre dig at det er lige netop dét jeg har meldt mig ind for at stoppe.

Jeg har gennem alle tråde opfordret til at man holder inde med den ballade og lader dem som netop hjælper om deres “opgave”.

Jeg håber at I får jeres hyggelige forum igen snart og at I får “snakket” en masse kat og andre hyggelige ting.

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Anne P
Enig -thumbs

Enig -thumbs

anne p ENIG -thumbs