Jeg har fanget mig en fugl i dag

den smagte lidt af fjer …

Ludvig han var så stolt af sin fangst :inlove:

Om det var Ludvig der i virkeligheden fangede den det ved vi ikke, han slog den i hvert falde ihjel :tihi:
Han var meget meget stolt og den blev vist frem til alle der ville se på fuglen :slight_smile:

Stakkels stær - det var ikke dens dag… :frowning:

Men den enes død er den andens brød, og Ludvig er i hvert fald berettiget stolt af sit bytte. Dygtig jæger. :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;874586]Stakkels stær - det var ikke dens dag… :frowning:

Men den enes død er den andens brød, og Ludvig er i hvert fald berettiget stolt af sit bytte. Dygtig jæger. :thumbup:[/QUOTE]

Tit når vi og få fuglen fra dem inden de skader den. Men denne her fik de fanget før vi stod op, den var levende da vi opdagede det, men allerede der havde den skader. Men da var død da Glenn fik den fra Ludvig, så Ludvig fik den tilbage igen, så han kunne vise den frem :slight_smile:

Ludvig er vel heldig!!
Delte han med sine misse-søskende, eller spiste han den hele?

Døøgtig dreng!!!

:thumbup:

[QUOTE=Apollo;874611]Ludvig er vel heldig!!
Delte han med sine misse-søskende, eller spiste han den hele?[/QUOTE]

Da han havde leget længe med den smed vi den ud. Vi passer stadig på hans mave efter han blev opereret for en tarminvagination, så han legede og viste frem til den ikke var så interessant mere :slight_smile:

“Se den lille stær den er øhhhhh ikke fornøjet” :smiley:

Men misser er dælme dygtig :slight_smile:

Dygtig dreng, Ludvig :hop:

Dygtig dygtig missedreng, jeg ville heller ikke spise noget med så mange fjer på:)
Leopold kom med en svale den anden dag, han leger også kun med den, kunne ikke drømme om at spise den.
Det skal siges, at svalen selv var skyld i det, den dykkede efter Leopold jeg ved ikke hvor mange gange og til sidst havde den plettede regnet det hele ud, altså vinkel, flyvehøjde, vindretning, højtryk og lavtryk og så sagde det HAPS.:høhø:
Knus Elin

Hvor er han bare kær :smiley:

Døøøgtige Luddemand, han er jo blevet super jæger :thumbup:

Men hvor er han altså kær sådan som han går rundt viser piphans frem til de andre :love2:

Hvor er han en fin stor og stolt misser! :wehuu: