Jeg har fundet løsningen!

Det er sååå irriterende når man skal se på sin PC, og der så sidder 1-2 katte og "skygger,- men løsningen er: man skal bare anskaffesig små flade katte og 0 problemer

Cats og Conni

Det er da genialt… :klapper:

Du må hellere starte en serieproduktion, Conni :høhø:

Så mangler vi bare en løsning på “kat-på-tastaturet-til-den-bærbare-PC” problemet - og her ved jeg af erfaring at en burmeser IKKE kan løse problemet (de er nærmere gode til at være​ problemet) :stuck_out_tongue:

Jeg er sikker på, at en af årsagerne til, at Boxty og Milo er så store, er at Fanny har bagt dem på tastaturet på min bærbare - det passede lige i størrelsen :stuck_out_tongue:

[QUOTE=TanjaE;1114429]Så mangler vi bare en løsning på “kat-på-tastaturet-til-den-bærbare-PC” problemet - og her ved jeg af erfaring at en burmeser IKKE kan løse problemet (de er nærmere gode til at være​ problemet) :p[/QUOTE] : Nej men det gode ved den bærbare, er at katten kan hældes af :thumbup: Cats og Conni

[QUOTE=Beydana;1114426]Du må hellere starte en serieproduktion, Conni :høhø:[/QUOTE] : Har overvejet det , for der er næsten "sikker afsætning ":smiley:

Cats og Conni

Nåå, det er altså derfor. Det forklarer også hvorfor han er så glad for at ligge på computeren - han prøver jo bare at bliver efterbagt, så han kan blive endnu større :tihi: