Jeg har hjulpet mor i dag

med vasketøjet :høhø:

Hvad har I hjulpet jeres mor med i dag :?

Ares

Skønt billede. :smiley:

Næ, sikke en ren mis!

Kitten har hjulpet sin moar med at holde fast på pc’en så den ikke faldt ned af sofaen mens primadonnaen møffede sig ned ved siden af den…

At rense kattebakker - det er bare SÅ nemt med 2 nysgerrige aby’er på nakken :stuck_out_tongue:

Jeg har hjulpet mor med at male, og det er jeg RIGTIG god til…syntes jeg…
Hilsen Kalle Knaldperle :høhø:

Jeg har hjulpet min mor med at spise sin mad, for hun spiste ikke alt kødet op :savle:
Hver gang jeg trykker på hendes fod med min pote, kommer der kød. Smart ikke :?

Og så kalder hun mig tyk, bare fordi jeg skal have små missebabyer :mad:

Jeg er faktisk lidt sur på hende :arrig:

Hilsen Helena

Ihh altså Helena, hvor er du heldig du sådan har fået kød… og smart metode du har fundet dig… Mon det virker herhjemme…
Det må jeg lige prøve næste gang…

Jeg har hjulet min mor med at holde styr på de 2 andre.
De er SÅ umulige, især når jeg, kongen, skal have mad.
Så kommer de andre og tror fejlagtigt at maden også er til dem :uha:
Som om jeg kunne drømme om at dele min mad med dem :thumbdown:

:pote: Waldo

[QUOTE=Henriette;636411]Ihh altså Helena, hvor er du heldig du sådan har fået kød… og smart metode du har fundet dig… Mon det virker herhjemme…
Det må jeg lige prøve næste gang…[/QUOTE]

Hvis det ikke virker, så hjælper det at sætte kløerne i :rock:

Du skulle prøve det :goodluck:

Jamen du kan tro jeg har hjulpet mor. Hele dagen har jeg stået for fordring og rengøring af de to små banditter, Timon og Pumba, men de er nu meget søde. Her for 20 min. siden ville jeg lige liste i køkkenet og holde et velfortjent hvil… men hvad gemmer sig så inde i skabet som står på klem ? En lille mus, tja den kan vi altså ikke have rendene med små killinger i min kasse, så jeg blev nød til og fortære den, ubs…
Miav fra Primula som nu er træt

Jeg har hjulpet med at holde gråspurvebestanden nede. :slem:
Hilsen Kenya.

Jeg har testet, om dørene var låst (gøres bedst ved at hoppe op på dørhåndtagene). :hop:
Hilsen Keanu.

Hov - jeg har først set denne tråd i dag…
Det der med at hjælpe er jeg altså ikke meget for, men for nylig gjorde mit menneske køleskabet ret, og så måtte jeg jo hellere være opmærksom på om det blev gjort ordentlig, sådan af hensyn til fødevaresikkerheden og sådan:høhø:
Mennesket siger at det var godt jeg inspicerede inden hun vaskede køleskabet af for ellers sagde hun at hun ville hve været nødt til at gøre det igen…

Mange hilsener
Buster