Lucky… du er simpelthen one of a kind
Næhh så er vi sørme to der har aber…
Min fars kollegaer mener også at vores kattegård ligner et abebur, så når jeg lige får fundet en god abebamse kommer den ud og sidder i buret
Haha det der er som at se Adelie. hun mener osse at det er det døre er til
Pyyyh jeg er glad for, at jeg ikke har aber
Pjat med dig… det er da bedre end tagryggen
Der er noget i helt har misforstået, det er ikke en abe det er en bjergged. Aber hænger jo i deres arme
Hilsen en der selv har bjergged
Hmmmm findes der bjerg-aber eller nowet??? For Lucky springer ikke derop… kan kravler
…:D…:klapper:…
Puha, jeg ville få dårlige nerver af sådan nogle akrobatiske katte.
Her hopper de højst op på klædeskabet.
Arh pjat De har et veludviklet antiskridsystem indbygget
De har jo dobbeltklæbende tape under poterne de der små abemisser Det ser da ganske hyggeligt at kravle op til et “view over the world”
“En marekat og en løve forelskede sig på Noah’s Ark - og sådan kom den første siameser til verden”
Du er ikke den første, der har haft den tanke…
Her er Donna, min første siam, som hele 13 uger gammel - ovenpå en dør…
Hun er stadig den bedste springer vi har haft. Hun sprang derop -via en sofa. 1,5 m som 13 uger gammel - skulle det være et problem?
Ihhhhh Når man får børn undrer man sig over, hvad man fik tiden til at gå før barnets ankomst, men jeg har det nøjagtigt på samme måde med siam
Livet må da have været umådelig kedeligt
Dejlige billeder
Venter spændt på alle de løjer, min lille ‘abeunge’ Bailey finder på hen af vejen…han HAR jo været oppe på halvtaget bag på huset (og derfor måtte der ‘sikres’ yderligere med masser af net!)
Det er derfor det hedder abeKATTE
Her ynder Tabita også at sidde oppe på saunadøren. Hun springer fra badeværelsesbordet og over på døren
Klart det skal prøves. Man ved jo ikke, hvordan der er deroppe, før man har været der. Det er da logik for de lette racer…
Skøn lille abe
Herlig abekat :høhø:
Han er dejlig… Go’ kat!
Sikke en fin abekat!
(Der er mine godt nok for tunge i r**** til at være med!)